Гүргэмжав Э.
Аялал жуулчлалын маркетинг: сурах бичиг
Э.Авирмэд
- 0
- УБ МУИС -н хэвлэл. 2012
- 280х.
- 0 .
Энэхүү сурах бичиг нь аялал жуулчлалын бизнес эрхлэгч бүх хүмүүс, их дээд сургуулийн оюутан сурагчдын гарын авлага болно. Доктор, профессор агсан Н.Жамсансүрэнгийн бэлтгэн үлдээсэн "Аялал жуулчлалын төрөл, ангилал үнэлгээ" хэсгийг номын 2 хэсэгт бүрэн эхээр нь оруулсан.
Энэхүү сурах бичиг нь аялал жуулчлалын бизнес эрхлэгч бүх хүмүүс, их дээд сургуулийн оюутан сурагчдын гарын авлага болно. Доктор, профессор агсан Н.Жамсансүрэнгийн бэлтгэн үлдээсэн "Аялал жуулчлалын төрөл, ангилал үнэлгээ" хэсгийг номын 2 хэсэгт бүрэн эхээр нь оруулсан.
978-99962-53-72-0 15000
Худалдаж авсан
аялал жуулчлал
910'068 / Г 872