TY - BOOK AU - Бурмаа Л. TI - Маркетингийн удирдлага, стратеги SN - 976-99962-2-422-5 PY - 2013/// CY - УБ PB - Соёмбо принтинг KW - маркетингийн удирдлага төлөвлөлт N1 - Уг сурах бичиг нь маркетингийн удирдлага ба стратегийн онолын олон чухал асуудлууд тухайлбал, маркетингийн төлөвлөлт ба хяналт, орчны шинжилгээ, шинжилгээний аргууд, маркетингийн иж бүрдлийн стратегиуд, олон улсын болон үйлчилгээний маркетинг, стратегийн маркетингийн зарим асуудлуудын талаар нэлээд цэгцтэй оруулж өгснөөс гадна маркетеруудад шийдвэр гаргахад жишээ болохуйц кэйсүүдийг багтаасан бөгөөд 6 үндсэн хэсэг, 21 бүлгийн бүтэцтэй бүтээл юм; 0 N2 - Уг сурах бичиг нь маркетингийн удирдлага ба стратегийн онолын олон чухал асуудлууд тухайлбал, маркетингийн төлөвлөлт ба хяналт, орчны шинжилгээ, шинжилгээний аргууд, маркетингийн иж бүрдлийн стратегиуд, олон улсын болон үйлчилгээний маркетинг, стратегийн маркетингийн зарим асуудлуудын талаар нэлээд цэгцтэй оруулж өгснөөс гадна маркетеруудад шийдвэр гаргахад жишээ болохуйц кэйсүүдийг багтаасан бөгөөд 6 үндсэн хэсэг, 21 бүлгийн бүтэцтэй бүтээл юм ER -