TY - BOOK AU - Ундрах, З. AU - Буянзаяа, Б TI - Олон улсын худалдаа, маркетинг SN - 9789997801814 U1 - 382 ДАА PY - 2017/// CY - Улаанбаатар PB - "Адмонпринт" ХХК KW - олон улсын маркетинг KW - гадаад худалдаа N1 - Олон улсын маркетингийн мөн чанар --; Олон улсын худалдааны үндэс --; Олон улсын зах кээлийн мэдээлэл, судалгаа --; Олон улсын худалдааны зохион байгуулалт --; Гадаад зах зээлийн сонголт --; Олон улсын бүтээгдэхүүний шийдвэр --; Олон улсын бүтээгдэхүүний үнийн шийдвэр --; Олон улсын зах зээл дэх хуваарилалт, идэвхжүүлэлт --; Олон улсын маркетинг дахь төлөвлөлт, хяналт -- N2 - Энэхүү номонд олон улсын маркетингийн мөн чанар, худалдааны үндэс, зах зээлийн мэдээлэл, судалгаа, зохион байгуулалт, гадаад зах зээлийн сонголт, олон улсын бүтээгдэхүүний шийдвэр, олон улсын бүтээгдэхүүний шийдвэр, ОУ-ын зах зээл дэх хуваарилалт, идэвхжүүлэлт, ОУ-ын маркетинг дахь төлөвлөлт, хяналт , дадлагын хичээлээр мэдлэг бататгах ажил зэрэг сэдвүүдийг судлах болно ER -