Наранчимэг М.

Даяарчлалын үзэл санаа ба брэндийг сурталчлах - 0 - УБ "Артсофт" хэвлэлийн компани 2016 - 82 - 0 .

Энэхүү номондоо брэнд бүтээгдэхүүнийг сэтгүүл зүйн талаас судалснаараа брэнд рекламын өнөөгийн байдалд дүн шинжилгээ хийх, брэнд бүтээгдэхүүн хэрхэн яаж ямар арга замаар олон нийтэд нөлөөлж буй эсэхийг тодорхойлох, брэнд бүтээгдэхүүний реклам сурталчилгааны өнөөгийн байдал, тулгмдсан асуудлыг илрүүлэн гаргаж ирэхийг зорьсон явдал юм.

0

Энэхүү номондоо брэнд бүтээгдэхүүнийг сэтгүүл зүйн талаас судалснаараа брэнд рекламын өнөөгийн байдалд дүн шинжилгээ хийх, брэнд бүтээгдэхүүн хэрхэн яаж ямар арга замаар олон нийтэд нөлөөлж буй эсэхийг тодорхойлох, брэнд бүтээгдэхүүний реклам сурталчилгааны өнөөгийн байдал, тулгмдсан асуудлыг илрүүлэн гаргаж ирэхийг зорьсон явдал юм.

0 8000

Худалдаж авсан

даяарчлалын үзэл санаа

659 / Н-294