TY - BOOK AU - Элвин, Бурнс. Орчуулагч: Т. Тамир, О. Тамир, М. Чаминцэцэг ; Редактор: О. Тамир TI - Маркетингийн судалгаа SN - 9780134895123 U1 - 658.8 21 PY - 2023/// CY - 2020, 2017, 2013 by Pearson Education @ ШУТИС, 2023 он PB - ШУТИС хэвлэлийн газар KW - Маркетингийн шинжлэх ухаан KW - Анхдагч мэдээлэл KW - Хоёрдогч мэдээлэл KW - Мэдээлэл цуглуулах KW - Онлайн түүврийн арга KW - Солбицсон хүснэгт KW - Тайлангийн бүтэц N1 - Маркетингийн судалгааны тухай ойлголт; Маркетингийн судалгааны салбар; Маркетингийн судалгааны үйл явц, зорилго, асуудал; Судалгааны загвар; Хоёрдогч мэдээлэл, бэлэн мэдээлэл; Чанарын судалгааны арга; Асуулга судалгаа; Хэмжээс, асуулт зохиох, асуулгын хуудас боловсруулах; Түүвэр бүрдүүлэх; Түүврийн хэмжээ; Өгөгдөл цуглуулах, өгөгдлийн чанар; Тайлбарлах, дүгнэх статистик, таамаглал шалгах; Ялгааны шинжилгээ; Хамаарлын шинжилгээ; Регрессийн шинжилгээний тухай ойлголт; Судалгааны үр дүнгийн тайлан --; Энэ номонд маркетингийн судалгааны салбарын орчин үеийн хандлагыг бүрэн тусгахыг хичээлээ ER -