TY - BOOK AU - Инстаграм хэрэглэгчдэд нийгмийн маркетингийн үзүүлэх нөлөөлөл (УБТЗ-ын жишээн дээр) магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил ED - Монгол улсын Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дэргэдэх Удирдлагын академи TI - Инстаграм хэрэглэгчдэд нийгмийн маркетингийн үзүүлэх нөлөөлөл (УБТЗ-ын жишээн дээр) U1 - 659.1 21 CY - Улаанбаатар KW - Гэндэнжав Б KW - Жаргалсайхан С KW - төрийн удирдлага KW - ЕО4130301 KW - инстаграм KW - маркетинг N1 - судлагдсан байдлын тойм; судалгааны арга зүй; УБТЗ ын инстаграм хэрэглэгчдийн зан үйлийн судалгаа N2 - УБТЗ ын инстаграм хэрэглэгчдийн зан үйлийг судалсан энэхүү судалгааг дараа дараагийн судалгаанд өгөгдөл болгон ашиглах боломжтой. Мөн нийгмийн маркетингийн аяны үйл ажиллагаа нь сошиал медиа хэрэглэгчдийн зан үйлд үр дүнтэй нөлөөлснийг гаргасанд судалгааны ач холбогдол оршино ER -