TY - BOOK AU - Орчуулсан: Ж.Тунгалаг, Г.Орхон, А.Амарзаяа, Ц.Амартүвшин, А.Буянжаргал, Н.Хосбаяр ED - БМИҮЗ TI - Сургалтын гарын авлага: "Дээд боловсролын 3-р түвшин (доктор)-ий чанарын баталгаажуулалт" төсөлд оролцож буй багш, судлаачдад зориулав. U1 - 378 21 PY - 2019/// CY - Улаанбаатар KW - дээд боловсролын 3-р түвшин KW - Олон улсын докторын сургалтын жишээ KW - докторын сургалт KW - магадлан итгэмжлэл N1 - Агуулга --; Хэсэг I. Испани улсын жишээ: Үндэсний боловсрол, судалгаа болон чанарын баталгаажуулалт (Докторын түвшин) --; Бүлэг 1. Ерөнхий мэдээлэл - Үндэсний дээд боловсрол, судалгаа, чанарын баталгаажуулалтын талаар ойлголт --; Бүлэг 2. Докторын сургалтын төлөв, үндсэн шинж --; Бүлэг 3. Чанарын дотоод баталгаажуулалтын механизм --; Бүлэг 4. Чанарын хөндлөнгийн баталгаажуулалт (ХЧБ)-ын механизм ба үндэсний бодлого --; Хэсэг II. Франц улсын жишээ --; Бүлэг 1. Ерөнхий мэдээлэл: Үндэсний дээд боловсрол, судалгаа болон чанарын баталгаажуулалт (Докторын сургалт) --; Бүлэг 2. Докторын сургалтын онцлог, шинж чанар --; Бүлэг 3. Чанарын дотоод баталгаажуулалтын механизм --; Бүлэг 4. Чанарын хөндлөнгийн баталгаажуулалт (ХЧБ)-ын механизм ба үндэсний бодлого --; Хэсэг IV. Польш улсын жишээ --; Бүлэг 1. Ерөнхий мэдээлэл: Үндэсний дээд боловсрол, судалгаа болон чанарын баталгаажуулалтын тухай (Докторын түвшний сургалтын хүрээнд) --; Бүлэг 2. Польшид докторын сургалт хэрхэн зохион байгуулагддаг вэ? --; Хавсралт 1. Европын дээд боловсролын орон зайн чанарын баталгаажуулалтын стандарт ба заавар зөвлөгөө --; Хавсралт 2. Докторын сургуулиудыг хөндлөнгөөс үнэлэх HCERES-ийн шалгуур --; Хавсралт 3. Францаас бусад улсын докторын хөтөлбөрийн хөндлөнгийн үнэлгээний стандартууд (ISCED түвшин 8) N2 - "Дээд боловсролын 3-р түвшин (доктор)-ий чанарын баталгаажуулалт" төсөлд оролцож буй багш, судлаачдад зориулав. ER -