Алтанцэцэг Т.

Зөрчил зөрчилдөөний удирдлага - 0 - УБ 1997 - 23х. А5 - 0 .

Байгууллага дахь хамтран ажиллагч хүмүүс нь биологийн болоод сэтгэл зүйн өвөрмөц шинжүүдтэй, харилцан адилгүй нийгмийн туршлагатай, бие хүний чиг хандлагаараа ялгаатай тул гадаад орчны юмс үзэгдлийг өөр өөрийнхөөрөө хүртэж, цөөн бус тохиолдолд эсрэг тэсрэг байр сууринаас хариу үйлдэж, зөрөлдөж байдаг. Бидний амьдралын нэг хэсэг болсон энэхүү зөрөлдөөний илрэх түвшингүүд, түүнийг шийдвэрлэх арга замуудыг тодорхой тусгаж өгснөөрөө тус гарын авлага ач холбогдолтой болсон юм. Түүнчлэн бие хүмүүс хоорондын зөрөлдөөний үед ямар аргыг голлон хэрэглэдгээ тогтооход уншигчид туслах сорилыг хавсаргасан нь энэхүү гарын авлагыг сонирхолтой болгожээ.

Байгууллага дахь хамтран ажиллагч хүмүүс нь биологийн болоод сэтгэл зүйн өвөрмөц шинжүүдтэй, харилцан адилгүй нийгмийн туршлагатай, бие хүний чиг хандлагаараа ялгаатай тул гадаад орчны юмс үзэгдлийг өөр өөрийнхөөрөө хүртэж, цөөн бус тохиолдолд эсрэг тэсрэг байр сууринаас хариу үйлдэж, зөрөлдөж байдаг. Бидний амьдралын нэг хэсэг болсон энэхүү зөрөлдөөний илрэх түвшингүүд, түүнийг шийдвэрлэх арга замуудыг тодорхой тусгаж өгснөөрөө тус гарын авлага ач холбогдолтой болсон юм. Түүнчлэн бие хүмүүс хоорондын зөрөлдөөний үед ямар аргыг голлон хэрэглэдгээ тогтооход уншигчид туслах сорилыг хавсаргасан нь энэхүү гарын авлагыг сонирхолтой болгожээ.

0 200

Хуучин номуудыг каталогт оруулсан

Байгууллага дахь зөрчил зөрөлдөөн зайлсхийх арга сөргөлдөх арга маяг

154 / А 486