TY - BOOK AU - Анхманлай Ж. TI - Зочид буудлын өрсөлдөх чадвар, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн хамаарал /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил SN - 0 U1 - 650 PY - 2016/// CY - УБ KW - Зочид буудлын өрсөлдөх чадвар, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн хамаарал KW - мэргэжлийн индекс: E04130101 бизнесийн удирдлага KW - удирдахуйн ухааны сургууль KW - /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил KW - Э.Ариунаа KW - Ж.Анхманлай KW - корреляци N1 - Монгол улсын хэмжээнд үйл ажиллагаа явуулж буй таван одны зэрэглэлийн зочид буудлын өрсөлдөх чадвар болон үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн харилцан хамаарлыг шинжлэхэд судалгааны зорилго оршино; Монгол улсын хэмжээнд үйл ажиллагаа явуулж буй таван одны зэрэглэлийн зочид буудлын өрсөлдөх чадвар болон үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн харилцан хамаарлыг шинжлэхэд судалгааны зорилго оршино; удиртгал. судалгааны үндэслэл, асуудал, асуулт, зорилго, зорилтууд, бүтэц; судлагдсан байдлын тойм; судалгааны арга зүй. судалгааны өгөгдлийн эх сурвалж, эх олонлог, түүвэр, шинжилгээний арга, хувьсагч, хувьсагчийг хэмжих нэгж, хязгаарлалт, дүгнэлт; судалгааны өгөгдлийн боловсруулалт, шинжилгээ ER -