Өнөржаргал А.

Төрийн үйлчилгээний цахим машины байршил болон үйлчилгээний төрөл иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх нь /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/ Удирдагч Д.Байгал (Доктор /Ph.D./,дэд проф) - 0 - УБ 2016 - 60х. зураг, хүснэгт - 0 .

Иргэдийн ТҮЦ машинаас авч байгаа үйлчилгээ нь байршил үзүүлж байгаа үйлчилгээний төрлөөс хамаарч тэдний сэтгэл ханамжид нөлөөлж байгаа эсэхийг судлах зорилготой.

Иргэдийн ТҮЦ машинаас авч байгаа үйлчилгээ нь байршил үзүүлж байгаа үйлчилгээний төрлөөс хамаарч тэдний сэтгэл ханамжид нөлөөлж байгаа эсэхийг судлах зорилготой. удиртгал, судалгааны асуудал, асуулт, зорилгл, зорилтууд, цар хүрээ, арга зүй, бүтэц судлагдсан байдлын тойм, судалгааны өгөгдөл цуглуулах арга, тулгарсан хүндрэл, түүнийг шийдвэрлэсэн байдал,, судалгааны түүвэр бүрдүүлэлт, судалгааны хувьсагч, хэмжих үзүүлэлт судалгааны өгөгдөл боловсруулалт, ТҮЦ машины байршил иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх байдлын шинжилгээ, ТҮЦ машины үйлчилгээний төрөл иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх байдлын шинжилгээ судалгааны үр дүн, ТҮЦ машины байршил иргэдийн сэтгэл ханамжийн байдал, ТҮЦ машины үйлчилгээний төрөл иргэдийн сэтгэл ханамжийн байдал дүгнэлт

0 0

Бусад

Төрийн үйлчилгээний цахим машины байршил болон үйлчилгээний төрөл иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх нь мэргэжлийн индекс: E340200 төрийн удирдлага удирдахуйн ухааны сургууль Д.Байгал А.Өнөржаргал цахим засаглал баримт бичиг асуулгын арга SPSS

ДАА 352 / Ө 83