TY - BOOK AU - Өнөржаргал А. TI - Төрийн үйлчилгээний цахим машины байршил болон үйлчилгээний төрөл иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх нь /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил SN - 0 U1 - ДАА 352 PY - 2016/// CY - УБ KW - Төрийн үйлчилгээний цахим машины байршил болон үйлчилгээний төрөл иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх нь KW - мэргэжлийн индекс: E340200 төрийн удирдлага KW - удирдахуйн ухааны сургууль KW - Д.Байгал KW - А.Өнөржаргал KW - цахим засаглал KW - баримт бичиг асуулгын арга KW - SPSS N1 - Иргэдийн ТҮЦ машинаас авч байгаа үйлчилгээ нь байршил үзүүлж байгаа үйлчилгээний төрлөөс хамаарч тэдний сэтгэл ханамжид нөлөөлж байгаа эсэхийг судлах зорилготой; Иргэдийн ТҮЦ машинаас авч байгаа үйлчилгээ нь байршил үзүүлж байгаа үйлчилгээний төрлөөс хамаарч тэдний сэтгэл ханамжид нөлөөлж байгаа эсэхийг судлах зорилготой; удиртгал, судалгааны асуудал, асуулт, зорилгл, зорилтууд, цар хүрээ, арга зүй, бүтэц; судлагдсан байдлын тойм, судалгааны өгөгдөл цуглуулах арга, тулгарсан хүндрэл, түүнийг шийдвэрлэсэн байдал,, судалгааны түүвэр бүрдүүлэлт, судалгааны хувьсагч, хэмжих үзүүлэлт; судалгааны өгөгдөл боловсруулалт, ТҮЦ машины байршил иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх байдлын шинжилгээ, ТҮЦ машины үйлчилгээний төрөл иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх байдлын шинжилгээ; судалгааны үр дүн, ТҮЦ машины байршил иргэдийн сэтгэл ханамжийн байдал, ТҮЦ машины үйлчилгээний төрөл иргэдийн сэтгэл ханамжийн байдал; дүгнэлт ER -