TY - BOOK AU - Балчиндор Н. TI - Аялал жуулчлалын байгууллагын маркетингийн судалгаа /магистрын зэрэг горилсон судалгааны бүтээл SN - 0 U1 - 658 ДАА PY - 2017/// CY - УБ KW - Аялал жуулчлалын байгууллагын маркетингийн судалгаа KW - мэргэжлийн индекс: E04130101 бизнесийн удирдлага KW - удирдахуйн ухааны сургууль KW - Д.Нарандэлгэр (Доктор /Ph. D./,Проф) KW - Н.Балчиндорж KW - баримт бачиг асуулга KW - маркетингийн хольц 4P KW - аялал зугаа цэнгээний үйлчилгээ KW - мэдээлэл зуучлал KW - бүтээгдхүүн үйлчилгээ үнэ багцын урамшуулал N1 - Монголын аялал жуулчлалын тур оператур байгууллагын үйл ажиллагаанд маркетингийн хольцийг хэрэгжүүлэх боломжийг судлахад судалгааны ажлын зорилго оршино; Монголын аялал жуулчлалын тур оператур байгууллагын үйл ажиллагаанд маркетингийн хольцийг хэрэгжүүлэх боломжийг судлахад судалгааны ажлын зорилго оршино; удиртгал; сэдвийн судлагдсан байдал; аялал жуулчлалын талаарх эрдэмтдийн үзэл баримтлал; аялал жуулчлалын байгууллагын хольц онцлог; олон улсын аялал жуулчлал түүний онцлог; судалгааны арга зүй; судалгааны өгөгдлийн боловсруулалт шинжилгээ; тур оператор байгууллагуудын маркетингийн хольцийн судалгаа; бүтээгдхүүн болон өрсөлдөх чадварын судалгаа; тур оператор компанийн маркетингийн үнийн судалгаа; аялал жуулчлалын байгууллагын идэвхижүүлэлтийн судалгаа; аялал жуулчлалын байгууллагын хуваарилалтын сувгийн судалгаа ER -