Дөлгөөн О.

Сонгуулийн сөрөг сурталчилгаа сонсогчдын сэтгэл зүйд нөлөөлөх нь /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/ 2017 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн жишээн дээр Удирдагч Н.Цолмонтуяа ( Доктор /Ph.D/, дэд проф.) - 0 - УБ 2018 - 78х. график, зураг, хүснэгт 20х28 - 0 .

Сонгуулийн сөрөг сурталчилгаа нь тэр дундаа залуучуудын улс төрийн сонголтод хэрхэн нөлөөлж буй байдлыг 2017 оны монгол улсын ерөнхийлөгчийн сонгуулийн жишээн дээр судлан тодруулахад оршино.

Сонгуулийн сөрөг сурталчилгаа нь тэр дундаа залуучуудын улс төрийн сонголтод хэрхэн нөлөөлж буй байдлыг 2017 оны монгол улсын ерөнхийлөгчийн сонгуулийн жишээн дээр судлан тодруулахад оршино. удиртгал судлагдсан байдлын тойм сэдвийн хүрээнд хэвлэгдсэн ном бүтээлийн тойм гадаад зарим орнуудын эрх зүйн зохицуулалт туршлага судалгааны арга зүй судалгааны өгөгдлийн боловсруулалт шинжилгээ сонгуулийн сурталчилгаа сонгогочдын сэтгэл зүйд нөлөөлж буйг тодорхойлох асуулгын судалгааны үр дүн хувьсагчуудын дундаж утгын шинжилгээ сонгуулийн сөрөг сурталчилгаа сонгогчдын сэтгэл зүйд нөлөөлөх нөлөөллийн харьцуулалтын шинжилгээ ерөнхийлөгчийн сонгуулийн мэдээллийн хэргэслээр цацагдсан сөрөг мэдээллийн талаарх шинжилгээ

0 0

Бусад

Сонгуулийн сөрөг сурталчилгаа сонсогчдын сэтгэл зүйд нөлөөлөх нь мэргэжлийн индекс: E04130302 төрийн захиргааны менежмент удирдахуйн ухааны сургууль Н.Цолмонтуяа ( Доктор /Ph.D/, дэд проф.) ярилцлагын арга SPSS 21 итгэл үнэмшил засаглал нэр дэвшигч

324.6 / Д 584