TY - BOOK AU - Дөлгөөн О. TI - Сонгуулийн сөрөг сурталчилгаа сонсогчдын сэтгэл зүйд нөлөөлөх нь /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил: 2017 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн жишээн дээр SN - 0 U1 - 324.6 ДАА PY - 2018/// CY - УБ KW - Сонгуулийн сөрөг сурталчилгаа сонсогчдын сэтгэл зүйд нөлөөлөх нь KW - мэргэжлийн индекс: E04130302 төрийн захиргааны менежмент KW - удирдахуйн ухааны сургууль KW - Н.Цолмонтуяа ( Доктор /Ph.D/, дэд проф.) KW - ярилцлагын арга KW - SPSS 21 KW - итгэл үнэмшил KW - засаглал KW - нэр дэвшигч N1 - Сонгуулийн сөрөг сурталчилгаа нь тэр дундаа залуучуудын улс төрийн сонголтод хэрхэн нөлөөлж буй байдлыг 2017 оны монгол улсын ерөнхийлөгчийн сонгуулийн жишээн дээр судлан тодруулахад оршино; Сонгуулийн сөрөг сурталчилгаа нь тэр дундаа залуучуудын улс төрийн сонголтод хэрхэн нөлөөлж буй байдлыг 2017 оны монгол улсын ерөнхийлөгчийн сонгуулийн жишээн дээр судлан тодруулахад оршино; удиртгал; судлагдсан байдлын тойм; сэдвийн хүрээнд хэвлэгдсэн ном бүтээлийн тойм; гадаад зарим орнуудын эрх зүйн зохицуулалт туршлага; судалгааны арга зүй; судалгааны өгөгдлийн боловсруулалт шинжилгээ; сонгуулийн сурталчилгаа сонгогочдын сэтгэл зүйд нөлөөлж буйг тодорхойлох асуулгын судалгааны үр дүн; хувьсагчуудын дундаж утгын шинжилгээ; сонгуулийн сөрөг сурталчилгаа сонгогчдын сэтгэл зүйд нөлөөлөх нөлөөллийн харьцуулалтын шинжилгээ; ерөнхийлөгчийн сонгуулийн мэдээллийн хэргэслээр цацагдсан сөрөг мэдээллийн талаарх шинжилгээ ER -