TY - BOOK AU - Батбаяр Ү. TI - Сонгуулийн компанийн коммуникаци: телевизийн мэдээлэл сонгогчдод нөлөөлөх нь /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил: 2017 оны Баянгол Дүүргийн Иргэдийн Төлөөлөгчдийн Хурлын сонгуулийн 11р тойргийн жишээн дээр SN - 0 U1 - ДАА 324.6 PY - 2018/// CY - УБ KW - Сонгуулийн компанийн коммуникаци: телевизийн мэдээлэл сонгогчдод нөлөөлөх нь /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/ KW - У.Батцэрэн (Доктор /Ph. D/) KW - мэргэжлийн индекс: E04130302 төрийн захиргааны менежмент KW - удирдахуйн ухааны сургууль KW - ганцаарчилсан ярилцлага анкетийн сурвалжлага арга KW - SPSS 22 дискриптив арга KW - сөрөг мэдээлэл KW - улс төрийн идэвх KW - нэр дэвшигч N1 - Орон нутгийн сонгуулийн явцад нэр дэвшигчдийн талаар телевизээр цацагдсан сурталчилгаа мэдээлэл сонгогчдын сонголтод хэрхэн нөлөөлж байгааг тодруулахад судалгааны зорилго чиглэнэ; Орон нутгийн сонгуулийн явцад нэр дэвшигчдийн талаар телевизээр цацагдсан сурталчилгаа мэдээлэл сонгогчдын сонголтод хэрхэн нөлөөлж байгааг тодруулахад судалгааны зорилго чиглэнэ; удиртгал; судлагдасан байдлын тойм; судалгааны арга зүй; телевизийн мэдээлэл сонгогчдын сонголтод нөлөөлөх нь; мэдээллийн үр нөлөө: сонгогчдын саналын өөрчлөлт; судалгааны ажлын үр дүн ER -