Ёс суртахууны боловсролд холбогдох зарим асуудал / Редактор: Р. Дарьхүү, О.Хатанболд - 182 хуудастай хүснэгт, график 20см

Номзүйтэй

Судалгааны арга зүй, аргачлал -- Монгол Улс дахь ёс суртахууны боловсролын өнөөгийн байдал, тулгамдсан асуудал -- Ерөнхий боловсролын сургуульд ёс суртахууны боловсрол олгож буй байдал, хэрэгцээ ба хэлбэр -- Ёс суртахууны боловсролын үнэ цэн -- Сурагчдын ёс суртахууны төлөвшилд нөлөөлж буй хүчин зүйлс -- Дээд боловсролын салбар дахь ёс зүйн асуудал -- Хавсралт 1. Өнөөгийн монголын нийгмийн ёс суртахууны төлөв байдлын талаарх эрдэмтдийн сана бодол -- Хавсралт 2. Монголчуудын ёс суртахуун-эрх зүйн үндэсний хөтөлбөрийн төсөл -- Ц. Жаргал, Ё. Ундрал Р. Дарьхүү, М. Золзаяа О. Хатанболд Д. Оюунгэрэл Ц. Жаргал, Ё. Ундрал А. Хишигдаваа М. Долгорсүрэн С.Нарангэрэл

Шинжлэх Ухааны Академийн Философийн хүрээлэнгийн Улс төр, эрх зүйн салбараас “Монголчуудын ёс суртахуун-эрх зүйн хөгжлийг хангах үндэсний хөтөлбөр боловсруулж, хэрэгжүүлэх шаардлагыг иж бүрэн тодорхойлох нь” сэдэвт суурь судалгааны төслийн ажлыг 2017-2019 онд хэрэгжүүлсэн юм. Эл төслийн хүрээнд “Ёс суртахууны боловсрол” сэдэвт судалгааг ЕБС-ийн багш нарын дунд зохион байгуулж, тус судалгааны үр дүн болон энэ сэдэвт холбогдох зарим судлаачийн өгүүллийг эмхэтгэн хэвлүүлж буй билээ. Энэхүү товхимлыг БСШУЯ-ны захиалгаар Монгол Улсын Шинжлэх Ухааны Академийн Философийн хүрээлэнгийн Улс төр, эрх зүйн салбарт 2019-2022 онд хэрэгжүүлсэн “Евразийн түншлэлийн нөхцөл байдал дахь Монгол, Оросын соёл иргэншил хоорондын харилцан үйлчлэл” сэдэвт гадаадтай хамтарсан төслийн хүрээнд бэлтгэж нийтийн хүртээл болгож байна.

(Кирил)

9789919955663

У. Батцэрэн Хандив


Ёс суртахуун
Ёс суртахууны боловсрол
Судалгааны товхимол

170 / М692