TY - BOOK AU - Мөнхдэлгэр, М. ED - Удирдахуйн ухааны сургууль ED - Монгол улсын Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дэргэдэх Удирдлагын академи TI - Удирдлагын гэрээ эмнэлгийн тусламж, үйлчилгээний чанарт нөлөөлөх нь U1 - 613 /351 21 PY - 2022/// CY - Улаанбаатар PB - [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] KW - диссертаци KW - эмнэлгийн тусламж N1 - Номзүй (хуудас 139-143); Удиртгал --; Судлагдсан байдлын тойм -- Монгол улсын эрүүл мэндийн салбарын шинэчлэл, эмнэлгийн тусламж, үйлчилгээний талаар судалсан судалгааны бүтээлийн тойм -- Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний чанарыг тодорхойлох нийтлэг чиг хандлагууд -- Эмнэлгийн тусламж, үйлчилгээний чанар, түүний үзүүлэлтүүд -- Эрүүл мэндийн салбарт хэрэглэж байгаа чанарыг хангах арга , техникүүд -- чанарын нэгдсэн удирдлага ба чанарын баталгаажуулалт (TQM and ISO) -- Монголын эрүүл мэндийн салбарын чанарын удирдлагын үүсэл, хөгжил -- удирдлагын гэрээ, түүний эрүүл мэндийн салбар дахь хэрэглээ -- удирдлагын гэрээ, түүний агуулга, ач холбогдол -- Удирдлагын гэрээг эрүүл мэндийн салбарт хэрэглэж буй олон улсын туршлага -- Монгол Улсын эрүүл мэндийн салбарт удирдлагын гэрээг хэрэглсэн нь -- судалгааны үзэл баримтлал; Судалгааны арга зүй --; Судалгааны өгөгдлийн боловсруулалт, шинжилгээ -- Эрүүл мэндийн тусламж, үйлчилгээний эрх зүйн зохицуулалт, бодлогын баримт бичгүүдэд чанарын асуудлыг тусгасан байдалд хийсэн шинжилгээ -- Эрүүл мэндийн салбарын удирдлагын тогтолцоо, санхүүжилт -- Эрхзүйн зохицуулалт ба бодлогын баримт бичгийн шинжилгээ -- Эрүүл мэндийн салбарын гөөцүүдийн хүрэлцээ, хангамж -- Хүний хөөцийн хөгжлийн бодлого -- Санхүүжилт, хөрөнгө оруулалт -- Техник, технологи -- Баянзүрх нэгдсэн эмнэлгийн удирдлагын багтай байгуулсан удирдлагын гэрээний онцлог, хэрэгжилт -- удирдлагын гэрээний онцлог, хэрэгжилтийн үнэлгээ -- Эрүүл мэндийн даатгалын санхүүжилт ба эмнэлгүүдийн үндсэн үзүүлэлтийн хамаарал -- Нэгдсэн эмнэлгүүдийн чагарын удирплагын хэрэгжилт -- Нэгдсэн эмнэлгүүдийн менежментийн чадамжийн харьцуулсан үнэлгээ -- "Баянзүрх эмнэлэг" ХХК-ийн менежментийн чадамжийн дахин үнэлгээ -- "Баянзүрх эмнэлэг" ХХК-ийн гүйцэтгэлийн үнэлгээ -- Үр дүнгийн үндсэн үзүүлэлтүүдэд хийсэн шинжилгээ -- Санхүүгийн удирдлага -- Техникийн хөгжил -- Үйлчлүүлэгчдэд хандах хандлагын өөрчлөлт -- Аюулгүй байдал ба стандарт -- Үр хөлөөг хэмжих -- Кейс судалгааны хэрэгжилт ба үйлчилэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгааны дүн -- Кейс ёудалгааны хэрэгжилт -- Үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамж; Дүгнэлт -- ER -