TY - BOOK ED - Дээд боловсрол судлалын Монголын нийгэмлэг, Монголын их, дээд сургуулиудын консорциум TI - Дээд боловсрол: Дээд боловсролын онол, аргазүйн сэтгүүл 2023 оны №01, 02 (8,9) SN - ISSN:2707-6202 U1 - 378 050 517 PY - 2023/// CY - Улаанбаатар PB - ШУТИС хэвлэлийн газар KW - дээд боловсрол KW - бүтээлч байдал KW - ирээдүйн боловсрол KW - цахим мэдээлэл N1 - "Дээд боловсролын сургалтын технологийн хөгжил-цахим сургалт" ЭШ-ний бага хуралд зориулсан тусгай дугаар 2023 оны №02 (9); Номзүйтэй; Сургалтын технологи: Л. Нарангэрэл Академик англи хэлний сургалтаар суралцагчдад ажлын байранд шаардагдах зарим ур чадварыг олгох нь -- Б.Батмөнх, М.Долгорсүрэн Flowgorithm програмыг "алгоритмын үндэс" хичээлд хэрэглэснээр сурах үйлд гарсан өөрчлөлтийг судалсан -- Д.Долгормаа, Ц.Хонгорзул, Н. Амаржаргал Орчин үеийн сургалтын арга зүй, чиг хандлага -- Д. Өлзий лхагва, Г.Эрдэнэзул Мэдээллийн хэрэгслийн эх хэлний асуудалд -- Б.Энхцэцэг Инженерийн ёс зүй хичээлээр хүмүүнлэг инженерийн ур чадварыг олгосон туршилт судалгаа, үр дүн -- Г. Цогзолмаа, О. Хулан, Н.Будлан Дээд боловсролын англи хэлний сургалтад суралцагчдын ялгаатай байдлыг харгалзан суралцахуйг дэмжих арга, нөлөөлөх хүчин зүйлс -- Н. Амар-Амгалан "Ted talks" ашиглан англи хэл суралцагчдын сонгох чадварыг сайжруулах боломжийг судалсан нь (МУБИС-НХУС-АХ 3-р курсын жишээн дээр); Сургалтын хөтөлбөр: О.Болорсайхан, Э. Сугар, Т. Уранчимэг., Б. Оюунчимэг, Б. Мядагмаа, О.Янжмаа, Н. Оюун-Эрдэнэ Дээд боловсролын сургалтын хөтөлбөрийн үр дүнг үнэлэх, чанарын баталгаажуулалтын шалгуур шаардлагыг оновчтой болгох нь ; Сургалтын үнэлгээ: Ч. Нямсүрэн Сургалтын дижитал орчинд багш, оюутныхаа идэвхийг үнэлэх нэг аргыг санал болгох нь; Эрдэм шинжилгээ: Л.Батцэцэг, Д. Болор Ордын чулуулгийн физик-механикийн шинж чанарын судалгааны ач холбогдол -- А.Нарангэрэл Последствия физического насилия результаты Опроса специалистов -- П. Эрдэнэчимэг, Б. Болормаа Нисгэгчгүй нисэх төхөөрөмж ашиглан том масштабын байр зүйн зураг зохих судалгаа -- Д. Ундармаа Уурхайн талбайн орчим хяналтхийхэд зайнаас тандан судлалыг ашиглах боломжууд -- П. Эрдэнэчимэг, Ч. Бурмаа Нисгэгчгүй нисэх төхөөрөмжөөр өндөр барилга байгууламж болон саадыг тооцож зураглан 3 хэмжээст загвар үүсгэх судалгаа -- М.Дуламжав. Газар зүйн мэдээллийн системийг ашиглан агаарын зургийн хил хязгаарын тодруулалт хийх; О.Алтангэрэл, Я. Шийлэгмаа, Д. Чимгээ, О.Болорсайхан. Дээд боловсролын цахим сургалтын талаар хийсэн зарим судалгааны дүн; С.Баттөгс, Я. Гангантогос. ХААИС-ийн цахим сургалтын чанар, үр дүн, нөлөөлөл; Ц.Цэцэгсүрэн. Инженер мэргэжлийн цахим сургалтын сэтгэл ханамжийн судалгаа (ШУТИС-ийн жишээн дээр); Д.Бадарч, Д.Ганбат, С.Нарантуяа. Дээд боловсролд онлайн боловсрол, холитогсургалтыг оновчтой нэвтрүүлэн хэрэгжүүлэх асуудалд: Олон улсын судалгаануудын үр дүнд суурилсан чиг хандлага, онолын үндэслэл, практик туршлагаас; Н.Доржбалдан. Их дээд сургуулийн багшийн дижитал боловсролын түвшинг үнэлэх арга зүйн асуудал; У. Мөнхцэцэг. Цахим сургалтын чанарын шинжилгээнд тулгуурлан хичээлийг амжилттай зохион байгуулах нь; В.Нарантуяа, О. Энхтуяа. Уламжлалт арга ба цахим сургалтын үед Байгууллага, багш, оюутны хамтын ажиллагаа; Ш. Цэрэндулам, Д. Чимгээ. Оюуны ачаалал ба кредит системийн уялдаа /тойм судалгаа/; У.Амарзаяа, Н. Доржбалдан. Цахим сургалтын шилжилтийн үеийн их дээд сургуулийн удирдлага зохион байгуулалтын зарим асуудал; Л.Болормаа, Ц. Номин-Эрдэнэ. Эх хэлний хичээлийн холбоо хамаарал ба цахим хэл шинжлэлийн программын тухай; Г. Жаргалсайхан. Цахим лекцийн эргэх холбоог сайжруулах боломж, туршлага; Р.Гоцбаяр, А. Алтантуул, Г. Дариймаа. Цахим сургалтын практик ба лаборатори хичээлийн үр дүнд хийсэн дүн шинжилгээ; С. Баасандулам. Цахим сургалтын үр дүнгийн судалгаа; Я.Отгонбаяр. Цар тахлын үеийн цахим сургалт (МУИС-ийн жишээн дээр ); Ш. Мөнгөнсүх, У.Амарзаяа, Н.Доржбалдан. Хүмүүнлэгийн ухааны их сургуулийн багш, оюутнуудын цахим сургалын талаарх судалгааны үр дүн ER -