TY - BOOK AU - Дагвадорж Д. TI - Маркетингийн судалгаа SN - 978-99929-53-33-0 U1 - 658.8 ДАА PY - 2007/// CY - УБ PB - МУИС -н хэвлэл. KW - маркетингийн мэдээлэл KW - маркетингийн судалгааны тайлан KW - маркетингийн судалгааны асуудлыг тодруулах аргууд KW - хэрэглэгчийн судалгаа KW - Монголын компаниудад маркетингийн мэдээлэл, судалгааны тогтолцоо бүрдүүлэх арга зам KW - бизнесийн ирээдүйг тодорхойлох маркетингийн судалгаа KW - Маркетингийн судалгаа KW - Элдэв-Очир Г KW - Дагвадорж Д N1 - Маркетингийн судалгаа, түүний орчин, маркетингийн мэдээлэл, судалгааны тогтолцоо, асуудлыг тодруулах арга зам, мэдээлэл цуглуулах хэлбэр, аргууд, N2 - Маркетингийн судалгаа, түүний орчин, маркетингийн мэдээлэл, судалгааны тогтолцоо, асуудлыг тодруулах арга зам, мэдээлэл цуглуулах хэлбэр, аргууд, ER -