TY - BOOK AU - Отгонсүрэн Я. TI - Маркетингийн удирдлага SN - 978-99929-4-461-7 U1 - 658.8 ДАА PY - 2010/// CY - УБ PB - Мөнхийн үсэг ХХК KW - шинэ зууны маркетинг N1 - Энэхүү сурах бичгийг сүүлийн үеийн гадаадын өөрийн орны нэр хүндтэй хүмүүсийн бүтээлийг ашиглан бичсэн бөгөөд маркетингийн удирдлагын ойлголт, зах зээлийн боломжийн шинжилгээ, маркетингийн стратегий боловсруулах, маркетингийн шийдвэр гаргах, нийт маркетингийн хүчин чармайлтыг удирдах гэсэн 15 үндсэн хэсэг, 22 бүлэгтэй, гадаадын болон өөрийн орны жишээтэй, нэр томъёоны тайлбар толь бүхий бүтээл юм; 0 N2 - Энэхүү сурах бичгийг сүүлийн үеийн гадаадын өөрийн орны нэр хүндтэй хүмүүсийн бүтээлийг ашиглан бичсэн бөгөөд маркетингийн удирдлагын ойлголт, зах зээлийн боломжийн шинжилгээ, маркетингийн стратегий боловсруулах, маркетингийн шийдвэр гаргах, нийт маркетингийн хүчин чармайлтыг удирдах гэсэн 15 үндсэн хэсэг, 22 бүлэгтэй, гадаадын болон өөрийн орны жишээтэй, нэр томъёоны тайлбар толь бүхий бүтээл юм ER -