000 | 02315nam a22003017a 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 201228201228b ||||| |||| 00| 0 eng d | ||
020 |
_a978-99929-978-7-7 _c8000 |
||
035 | _a53852 | ||
037 | _fХандив | ||
040 | _cУА | ||
041 | _aMON | ||
042 | _a17067 | ||
043 | _aMN | ||
082 | _2ДАА | ||
082 | _a378'015 | ||
082 | _bТ-901 | ||
100 | _aДаваадулам С. | ||
245 | 0 |
_aМонголын боловсролын тогтолцооны философи шинжилгээ _cБэгз Н. |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_aУБ _bАрилдал ХХК _c2010 |
||
300 | _a148 | ||
490 | _v0 | ||
500 | _aЭнэ номонд боловсролын тухай хоорондоо ялгаа бүхий философи ойлголтуудыг харьцуулан авч үзсэний дээр тэдгээрийн тодорхой нийтлэг санааг шингээсэн "боловсрол" хэмээх синтетик ойлголт томьёолж, мөн боловсрол судлал, боловсролын философи хоёрын харьцааны тухай янз бүрийн үзлийг жишин авч үзэх үндсэн дээр өөрийн гэсэн шийдэл, дүгнэлт хийжээ. | ||
505 | _a0 | ||
520 | _aЭнэ номонд боловсролын тухай хоорондоо ялгаа бүхий философи ойлголтуудыг харьцуулан авч үзсэний дээр тэдгээрийн тодорхой нийтлэг санааг шингээсэн "боловсрол" хэмээх синтетик ойлголт томьёолж, мөн боловсрол судлал, боловсролын философи хоёрын харьцааны тухай янз бүрийн үзлийг жишин авч үзэх үндсэн дээр өөрийн гэсэн шийдэл, дүгнэлт хийжээ. | ||
653 | _aболовсрол | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c20507 _d20507 |