000 02315nam a22003017a 4500
008 201228201228b ||||| |||| 00| 0 eng d
020 _a978-99929-978-7-7
_c8000
035 _a53852
037 _fХандив
040 _cУА
041 _aMON
042 _a17067
043 _aMN
082 _2ДАА
082 _a378'015
082 _bТ-901
100 _aДаваадулам С.
245 0 _aМонголын боловсролын тогтолцооны философи шинжилгээ
_cБэгз Н.
250 _a0
260 _aУБ
_bАрилдал ХХК
_c2010
300 _a148
490 _v0
500 _aЭнэ номонд боловсролын тухай хоорондоо ялгаа бүхий философи ойлголтуудыг харьцуулан авч үзсэний дээр тэдгээрийн тодорхой нийтлэг санааг шингээсэн "боловсрол" хэмээх синтетик ойлголт томьёолж, мөн боловсрол судлал, боловсролын философи хоёрын харьцааны тухай янз бүрийн үзлийг жишин авч үзэх үндсэн дээр өөрийн гэсэн шийдэл, дүгнэлт хийжээ.
505 _a0
520 _aЭнэ номонд боловсролын тухай хоорондоо ялгаа бүхий философи ойлголтуудыг харьцуулан авч үзсэний дээр тэдгээрийн тодорхой нийтлэг санааг шингээсэн "боловсрол" хэмээх синтетик ойлголт томьёолж, мөн боловсрол судлал, боловсролын философи хоёрын харьцааны тухай янз бүрийн үзлийг жишин авч үзэх үндсэн дээр өөрийн гэсэн шийдэл, дүгнэлт хийжээ.
653 _aболовсрол
942 _2ddc
_cBK
999 _c20507
_d20507