000 03715nam a22004577a 4500
003 MN-UlNAG
005 20210428010234.0
008 210428b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a0
_c0
035 _a56261
037 _fБусад
040 _cУА
041 _aMON
042 _a56261
043 _aMN
082 _2ДАА
_a150 М А
_bУ
100 _aУуган-Эрдэнэ Б.
245 0 _aИргэний бүртгэлийн үйлчилгээний талаарх иргэдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/
_cУдирдагч Н.Наранчимэг (Доктор /Ph.D./, проф)
250 _a0
260 _aУБ
_c2015
300 _a70х.
_bзураг, хүснэгт
490 _v0
500 _aХэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгааны арга зүйг судлах, хэрэглэгчдийн иргэний бүртгэлээс авсан үйлчилгээндээ сэтгэл ханамжтай байгаа эсэхийг тодорхойлох, хэрэглэгчдийн сэтгэлханамжид нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг судлах
505 _aХэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгааны арга зүйг судлах, хэрэглэгчдийн иргэний бүртгэлээс авсан үйлчилгээндээ сэтгэл ханамжтай байгаа эсэхийг тодорхойлох, хэрэглэгчдийн сэтгэлханамжид нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг судлах
505 _tудиртгал. судалгааны асуудал, асуулт, зорилго, зорилт
505 _tсудлагдсан байдлын тойм. үйлчилгээ, иргэний бүртгэлийн үйлчилгээ, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж судлах арга зүй, судалгааны үзэл баритлалын хүрээ, судалгааны таамаглал
505 _t судалгааны арга зүй, судалгааны өгөгдлийн эх сурвалж, өгөгдөл цуглуулах арга, эх олонлог, түүвэр, хувьсагч ойлголт хэмжүүр, өгөгдөл шинжлэх арга, хязгаарлалт
505 _tсудалгааны өгөгдөл боловсруулалт, шинжилгээ, судалгаанд хамрагдагчдын шинж байдал, сэтгэл ханамж түүнд нөлөөлж буй хүчин зүйл, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн индекс, дүгнэлт
505 _tсудалгааны нэгдсэн дүгнэлт, судалгааны санал
653 _a Иргэний бүртгэлийн үйлчилгээний талаарх иргэдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа
653 _aмэргэжлийн индекс: E340200 төрийн удирдлага
653 _aудирдахуйн ухааны сургууль
653 _aмагистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил
653 _aН.Наранчимэг
653 _aБ.Ууган-Эрдэнэ
653 _aSPSS 20.0
653 _aчанарын судалгаа сурвалжлага зураг авалт
653 _aсэтгэл ханамжийн индекс
653 _aэрэлт нийлүүлэт
942 _2ddc
_cMAG
999 _c22306
_d22306