000 02758nam a22003617a 4500
003 MN-UlNAG
005 20230119030536.0
008 210311b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9789997307804
_c8000
035 _a56605
037 _fХандив
040 _cMN-UlNAG
_aMN-UlNAG
_bmon
_dMN-UlNAG
_erda
041 _aMON
042 _a3487
082 _bДАА 320
_aБ34
_221
100 0 _aБатсүх Ш.
_9565
245 1 0 _aТөрийн үйлчилгээг иргэдэд ойртуулах нь /
264 1 _aУлаанбаатар
_bАдмонпринт ХХК
_c2015
300 _a64 хуудастай
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
490 _v0
500 _aУдирдлагын академийн судалгааны баг ХБНГУ-ын Конрад-Аденауэр-Сангийн Монгол дахь суурин төлөөлөгчийн газрын дэмжлэгтэйгээр " Нэг цонхны үйлчилгээ", "ТҮЦ машин", "Иргэд хүлээн авах төв" гэсэн гурван гол шинэлэг үйлчилгээгээр хязгаарлаж зургаан аймгийн 10 гаруй сум, нийслэлийн зарим дүүргүүдийг сонгон чанарын болон тоон судалгаа хийж үр дүнг эмхэтгэн уншигч танд хүргэж байна.
505 _aУдирдлагын академийн судалгааны баг ХБНГУ-ын Конрад-Аденауэр-Сангийн Монгол дахь суурин төлөөлөгчийн газрын дэмжлэгтэйгээр " Нэг цонхны үйлчилгээ", "ТҮЦ машин", "Иргэд хүлээн авах төв" гэсэн гурван гол шинэлэг үйлчилгээгээр хязгаарлаж зургаан аймгийн 10 гаруй сум, нийслэлийн зарим дүүргүүдийг сонгон чанарын болон тоон судалгаа хийж үр дүнг эмхэтгэн уншигч танд хүргэж байна.
_tТөрийн үйлчилгээг иргэдэд ойртуулах нь
505 _tТөрийн үйлчилгээний зарим шинэ хэлбэрүүд
653 _aТөрийн үйлчилгээг иргэдэд ойртуулах нь
653 _aБатсүх Ш.
653 _aНэг цонхны үйлчилгээ
700 _a Долгоржав Я.
_9601
700 _aГанцоож Б.
_9602
942 _2ddc
_cBK
999 _c22583
_d22583