000 02811nam a22004217a 4500
003 MN-UlNAG
005 20210429045531.0
008 210429b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a0
_c0
035 _a56905
037 _fБусад
040 _cУА
041 _aMON
042 _a7
043 _aMN
082 _a650
082 _2ДАА
_a650
_bА 66
100 _aАнхманлай Ж.
245 0 _aЗочид буудлын өрсөлдөх чадвар, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн хамаарал /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/
_cУдирдагч Э.Ариунаа (Доктор /Ph.D./,дэд проф)
250 _a0
260 _aУБ
_c2016
300 _a78х.
_bзураг, хүснэгт
490 _v0
500 _aМонгол улсын хэмжээнд үйл ажиллагаа явуулж буй таван одны зэрэглэлийн зочид буудлын өрсөлдөх чадвар болон үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн харилцан хамаарлыг шинжлэхэд судалгааны зорилго оршино.
505 _aМонгол улсын хэмжээнд үйл ажиллагаа явуулж буй таван одны зэрэглэлийн зочид буудлын өрсөлдөх чадвар болон үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн харилцан хамаарлыг шинжлэхэд судалгааны зорилго оршино.
505 _tудиртгал. судалгааны үндэслэл, асуудал, асуулт, зорилго, зорилтууд, бүтэц
505 _tсудлагдсан байдлын тойм
505 _tсудалгааны арга зүй. судалгааны өгөгдлийн эх сурвалж, эх олонлог, түүвэр, шинжилгээний арга, хувьсагч, хувьсагчийг хэмжих нэгж, хязгаарлалт, дүгнэлт
505 _tсудалгааны өгөгдлийн боловсруулалт, шинжилгээ
653 _aЗочид буудлын өрсөлдөх чадвар, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн хамаарал
653 _aмэргэжлийн индекс: E04130101 бизнесийн удирдлага
653 _aудирдахуйн ухааны сургууль
653 _a/магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/
653 _aЭ.Ариунаа
653 _aЖ.Анхманлай
653 _aкорреляци
942 _2ddc
_cMAG
999 _c22807
_d22807