000 03492nam a22005057a 4500
003 MN-UlNAG
005 20210415073844.0
008 210415b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a0
_c0
035 _a57678
037 _fБусад
040 _cУА
041 _aMON
042 _a52
043 _aMN
082 _2ДАА
_a324.6
_bД 584
100 _aДөлгөөн О.
245 0 _aСонгуулийн сөрөг сурталчилгаа сонсогчдын сэтгэл зүйд нөлөөлөх нь /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/
_cУдирдагч Н.Цолмонтуяа ( Доктор /Ph.D/, дэд проф.)
_b2017 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн жишээн дээр
250 _a0
260 _aУБ
_c2018
300 _a78х.
_bграфик, зураг, хүснэгт
_c20х28
490 _v0
500 _aСонгуулийн сөрөг сурталчилгаа нь тэр дундаа залуучуудын улс төрийн сонголтод хэрхэн нөлөөлж буй байдлыг 2017 оны монгол улсын ерөнхийлөгчийн сонгуулийн жишээн дээр судлан тодруулахад оршино.
505 _aСонгуулийн сөрөг сурталчилгаа нь тэр дундаа залуучуудын улс төрийн сонголтод хэрхэн нөлөөлж буй байдлыг 2017 оны монгол улсын ерөнхийлөгчийн сонгуулийн жишээн дээр судлан тодруулахад оршино.
505 _tудиртгал
505 _tсудлагдсан байдлын тойм
505 _tсэдвийн хүрээнд хэвлэгдсэн ном бүтээлийн тойм
505 _tгадаад зарим орнуудын эрх зүйн зохицуулалт туршлага
505 _tсудалгааны арга зүй
505 _tсудалгааны өгөгдлийн боловсруулалт шинжилгээ
505 _tсонгуулийн сурталчилгаа сонгогочдын сэтгэл зүйд нөлөөлж буйг тодорхойлох асуулгын судалгааны үр дүн
505 _tхувьсагчуудын дундаж утгын шинжилгээ
505 _tсонгуулийн сөрөг сурталчилгаа сонгогчдын сэтгэл зүйд нөлөөлөх нөлөөллийн харьцуулалтын шинжилгээ
505 _tерөнхийлөгчийн сонгуулийн мэдээллийн хэргэслээр цацагдсан сөрөг мэдээллийн талаарх шинжилгээ
653 _aСонгуулийн сөрөг сурталчилгаа сонсогчдын сэтгэл зүйд нөлөөлөх нь
653 _aмэргэжлийн индекс: E04130302 төрийн захиргааны менежмент
653 _aудирдахуйн ухааны сургууль
653 _aН.Цолмонтуяа ( Доктор /Ph.D/, дэд проф.)
653 _aярилцлагын арга
653 _aSPSS 21
653 _aитгэл үнэмшил
653 _aзасаглал
653 _aнэр дэвшигч
942 _2ddc
_cMAG
999 _c23528
_d23528