000 | 04494nam a22003977a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNAG | ||
005 | 20210303085954.0 | ||
008 | 210303b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a0 _c4800 |
||
035 | _a57964 | ||
037 | _fХандив | ||
040 | _cУА | ||
041 | _aMON | ||
042 | _a4230 | ||
043 | _aMN | ||
082 |
_2ДАА _a328 _bП 18 |
||
110 | _aУдирдлагын академи | ||
245 | 0 |
_aПарламентын засаглалын үндсэн шинж нийтлэг жишиг: нийтлэг жишиг, монголын онцлог _cСудалгааны багийн ахлагч. Ч.Энхбаатар, Судлаачид. С.Зулпхар, П.Амаржаргал, Р.Мухийт, Б.Алтанхорол _bУдирдлагын академийн судалгааны тайлан |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_aУлаанбаатар _bМөнхийн үсэг ХХК _c2018 |
||
300 | _a104х. | ||
490 | _v8 | ||
500 | _aЗасгийн газрыг байгуулах, огцруулах, улсын их хурлыг тараах, төрийн тэргүүнээс парламент болон ерөнхий сайдтай харилцах журмууд нь Үндсэн хуулийн эрх зүйн зохицуулалтын цөм асуудлын нэг байдаг. Монгол улс парламентын засаглал бүхий төрийн удирдлагын хэлбэрийг эргэлт буцалтгүй сонгсосон билээ. Нийтийн жишгээр парламентын бүгд найрамдах улсад хууль тогтоох болон гүйцэтгэх эрх мэдлийг хэрэгжүүлэгч байгууллагын хооронд онцгой харилцаа тогтдог бөгөөд олон орны туршлагаас харахад эдгээр байгууллагууд өөр хоорондоо нэгдмэл нягт, харилцан шүтэлцээтэй байж гэмээнэ төрийн үйл ажиллагаа хэвийн явагддаг байна. | ||
505 |
_aЗасгийн газрыг байгуулах, огцруулах, улсын их хурлыг тараах, төрийн тэргүүнээс парламент болон ерөнхий сайдтай харилцах журмууд нь Үндсэн хуулийн эрх зүйн зохицуулалтын цөм асуудлын нэг байдаг. Монгол улс парламентын засаглал бүхий төрийн удирдлагын хэлбэрийг эргэлт буцалтгүй сонгсосон билээ. Нийтийн жишгээр парламентын бүгд найрамдах улсад хууль тогтоох болон гүйцэтгэх эрх мэдлийг хэрэгжүүлэгч байгууллагын хооронд онцгой харилцаа тогтдог бөгөөд олон орны туршлагаас харахад эдгээр байгууллагууд өөр хоорондоо нэгдмэл нягт, харилцан шүтэлцээтэй байж гэмээнэ төрийн үйл ажиллагаа хэвийн явагддаг байна. _tСэдвийн судлагдсан байдал |
||
505 | _tМонгол улс төрийн удирдлагын хэлбэрийг сонгосон түүхэн үйл явц | ||
505 | _tПарламентын бүгд найрамдах улс дахь парламент, засгийн газар, төрийн тэргүүний үйл ажиллагааны харилцан хамаарлын үндсэн хуулийн зохицуулалтын шинжилгээ | ||
505 | _tМонгол улс дахь парламент ба засгийн газрын хоорондын харилцаа, нийтлэг жишгээс ялгагдах онцлог | ||
653 | _aЧ.Энхбаатар | ||
653 | _aС.Зулпхар | ||
653 | _aП.Амаржаргал | ||
653 | _aР.Мухийт | ||
653 | _aБ.Алтанхорол | ||
653 | _aсудалгааны тайлан | ||
856 |
_99 _uhttp://203.26.189.134//cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=dd6d32a931cbc950f61207a6d0f177d9 |
||
942 |
_2ddc _cМEBOOK |
||
999 |
_c23795 _d23795 |