000 | 04230nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNAG | ||
005 | 20210311030212.0 | ||
008 | 210311b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99973-1-448-2 _c19900 |
||
035 | _a58247 | ||
037 | _fХудалдаж авсан | ||
040 | _cУА | ||
041 | _aMON | ||
042 | _a20959 | ||
043 | _aMN | ||
082 |
_2ДАА _a150 _bГ 57 |
||
100 | _aГётц Т. | ||
245 | 0 |
_aСэтгэлийн хөдөлгөөн, сэдэлжилт болон өөрийн удирдлага зохицуулалттай суралцах _cорч.А.Туяа, ред. Ж.Амар, Б.Дэлгэрмээ, Б.Ариунцэцэг |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_aУБ _bМонсудар хэвлэлийн газар _c2018 |
||
300 |
_a228х. _bграфик, зураг, схем _cА5 |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЭнэхүү ном нь сэтгэлийн хөдөлгөөн, сэдэлжилт, өөрийн удирдлага зохицуулалттай сурах гэсэн гурван бүлэгтэй. Эдгээр сэдвийн үндсэн гол ойлголтуудыг маш ойлгомжтой, практик жишээгээр тайлбарласан. Түүнчлэн гол ойлголтуудыг зөвхөн суралцагчдын талаас авч үзээгүй, багшийн сэтгэл хөдлөл, ажлын ачаалал дарамт, сэтгэл гутрал, багшийн өөрийн сэдэлжилт гээд үндсэн ойлголтуудаа багшийн зүгээс ч авч үзсэнээрээ маш их хэрэгцээтэй. Номын бүлэг бүрт хичээл, сургуулийн амьдрал дээрх багшийн ажилд чухал, тулгамдсан асуудлуудыг практик жишээн дээр гаргаж тайлбарлаж онолтой холбосон. Ийн онолыг практиктай холбож үйл ажиллагааны зөвлөмжүүдийг санал болгосноороо давуу талтай. | ||
505 |
_aЭнэхүү ном нь сэтгэлийн хөдөлгөөн, сэдэлжилт, өөрийн удирдлага зохицуулалттай сурах гэсэн гурван бүлэгтэй. Эдгээр сэдвийн үндсэн гол ойлголтуудыг маш ойлгомжтой, практик жишээгээр тайлбарласан. Түүнчлэн гол ойлголтуудыг зөвхөн суралцагчдын талаас авч үзээгүй, багшийн сэтгэл хөдлөл, ажлын ачаалал дарамт, сэтгэл гутрал, багшийн өөрийн сэдэлжилт гээд үндсэн ойлголтуудаа багшийн зүгээс ч авч үзсэнээрээ маш их хэрэгцээтэй. Номын бүлэг бүрт хичээл, сургуулийн амьдрал дээрх багшийн ажилд чухал, тулгамдсан асуудлуудыг практик жишээн дээр гаргаж тайлбарлаж онолтой холбосон. Ийн онолыг практиктай холбож үйл ажиллагааны зөвлөмжүүдийг санал болгосноороо давуу талтай. _tСэтгэлийн хөдөлгөөн |
||
505 | _tСэдэлжилт | ||
505 | _tӨөрийн удирдлага зохицуулалттай суралцах | ||
505 | _tСэтгэлийн хөдөлгөөн, сэдэлжилт, өөрийн удирдлага зохицуулалт: Нийтлэг зарчмууд болон нээлттэй асуултууд | ||
653 | _aсургуулийн өдөр тутмын амьдралаас | ||
653 | _aбагш анхаарлын төвд | ||
653 | _aбагшийн боловсролын стандарт мэдлэг | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c24056 _d24056 |