000 04230nam a22003497a 4500
003 MN-UlNAG
005 20210311030212.0
008 210311b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99973-1-448-2
_c19900
035 _a58247
037 _fХудалдаж авсан
040 _cУА
041 _aMON
042 _a20959
043 _aMN
082 _2ДАА
_a150
_bГ 57
100 _aГётц Т.
245 0 _aСэтгэлийн хөдөлгөөн, сэдэлжилт болон өөрийн удирдлага зохицуулалттай суралцах
_cорч.А.Туяа, ред. Ж.Амар, Б.Дэлгэрмээ, Б.Ариунцэцэг
250 _a0
260 _aУБ
_bМонсудар хэвлэлийн газар
_c2018
300 _a228х.
_bграфик, зураг, схем
_cА5
490 _v0
500 _aЭнэхүү ном нь сэтгэлийн хөдөлгөөн, сэдэлжилт, өөрийн удирдлага зохицуулалттай сурах гэсэн гурван бүлэгтэй. Эдгээр сэдвийн үндсэн гол ойлголтуудыг маш ойлгомжтой, практик жишээгээр тайлбарласан. Түүнчлэн гол ойлголтуудыг зөвхөн суралцагчдын талаас авч үзээгүй, багшийн сэтгэл хөдлөл, ажлын ачаалал дарамт, сэтгэл гутрал, багшийн өөрийн сэдэлжилт гээд үндсэн ойлголтуудаа багшийн зүгээс ч авч үзсэнээрээ маш их хэрэгцээтэй. Номын бүлэг бүрт хичээл, сургуулийн амьдрал дээрх багшийн ажилд чухал, тулгамдсан асуудлуудыг практик жишээн дээр гаргаж тайлбарлаж онолтой холбосон. Ийн онолыг практиктай холбож үйл ажиллагааны зөвлөмжүүдийг санал болгосноороо давуу талтай.
505 _aЭнэхүү ном нь сэтгэлийн хөдөлгөөн, сэдэлжилт, өөрийн удирдлага зохицуулалттай сурах гэсэн гурван бүлэгтэй. Эдгээр сэдвийн үндсэн гол ойлголтуудыг маш ойлгомжтой, практик жишээгээр тайлбарласан. Түүнчлэн гол ойлголтуудыг зөвхөн суралцагчдын талаас авч үзээгүй, багшийн сэтгэл хөдлөл, ажлын ачаалал дарамт, сэтгэл гутрал, багшийн өөрийн сэдэлжилт гээд үндсэн ойлголтуудаа багшийн зүгээс ч авч үзсэнээрээ маш их хэрэгцээтэй. Номын бүлэг бүрт хичээл, сургуулийн амьдрал дээрх багшийн ажилд чухал, тулгамдсан асуудлуудыг практик жишээн дээр гаргаж тайлбарлаж онолтой холбосон. Ийн онолыг практиктай холбож үйл ажиллагааны зөвлөмжүүдийг санал болгосноороо давуу талтай.
_tСэтгэлийн хөдөлгөөн
505 _tСэдэлжилт
505 _tӨөрийн удирдлага зохицуулалттай суралцах
505 _tСэтгэлийн хөдөлгөөн, сэдэлжилт, өөрийн удирдлага зохицуулалт: Нийтлэг зарчмууд болон нээлттэй асуултууд
653 _aсургуулийн өдөр тутмын амьдралаас
653 _aбагш анхаарлын төвд
653 _aбагшийн боловсролын стандарт мэдлэг
942 _2ddc
_cBK
999 _c24056
_d24056