000 03572nam a22002897a 4500
003 MN-UlNAG
005 20210203192115.0
008 210122b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-9919-9523-5-8
_c29000 00
037 _cинтерном
_fхудалдаж авсан
040 _cУдирдлагын академи
041 _aMON
042 _a21449
043 _aMN
082 _a951
_bЧ-749
100 _aЛувсанбалдандамбийнямчоглайнамжил
245 _aIV Богдын намтар
_cОрч. Б. Няммягмар
246 _aBiogrrany of IV jebzundampa
260 _aУБ
_b"Амжилтын гарц"ХХК
_c2020
300 _a273х.
_c 242 x 175
500 _aIV Богд Лувсантүвдэнванчиг (1775-1813) бол Төвдөд төрсөн хэдий ч Их хүрээ буюу одоогийн Улаанбаатар хотод Монголын Бурханы Шашины тэргүүнээр залагджээ. Түүний дэргэдийн бичээч нь өдөр тутмын үйл явдал болоод, хэлсэн үг зарлиг сэлтийг нь нарийн нягт тэмдэглэн авч, түүнийг нас барсны дараа VII дүрийн Банчин Богдод өгч, энэхүү намтрыг зохиожээ. Улаанбаатар хот нь одоогийн 4 уулын дунд 1778 онд суурьшиж, хамгийн анхны уран барилгууд, Их хүрээний цам, Дүйнхорын хурал, Майдарын дуган зэрэг олон уран барилгаас гадна одоо музейнүүдэд үлдсэн бурхан урлалын олон гайхамшигт бүтээлүүд түүний эрин үед бүтээгджээ. Торгон зээгт наамлын урлаг ч маш ихээр хөгжүүлжээ.
504 _aХүний нэрний хэлхээс х. 263. Газрын нэрний хэлхээс х. 272.
505 _aIV Богд Лувсантүвдэнванчиг (1775-1813) бол Төвдөд төрсөн хэдий ч Их хүрээ буюу одоогийн Улаанбаатар хотод Монголын Бурханы Шашины тэргүүнээр залагджээ. Түүний дэргэдийн бичээч нь өдөр тутмын үйл явдал болоод, хэлсэн үг зарлиг сэлтийг нь нарийн нягт тэмдэглэн авч, түүнийг нас барсны дараа VII дүрийн Банчин Богдод өгч, энэхүү намтрыг зохиожээ. Улаанбаатар хот нь одоогийн 4 уулын дунд 1778 онд суурьшиж, хамгийн анхны уран барилгууд, Их хүрээний цам, Дүйнхорын хурал, Майдарын дуган зэрэг олон уран барилгаас гадна одоо музейнүүдэд үлдсэн бурхан урлалын олон гайхамшигт бүтээлүүд түүний эрин үед бүтээгджээ. Торгон зээгт наамлын урлаг ч маш ихээр хөгжүүлжээ.
_tМонголын бурханы шашин ба IV Богд Жавзандамба хутагт
_tБогдын гэгээний дүр хувилгаан зэрэгчлэн хувилсаны IV хувилгаан гарсан нь
653 _aIV Богдын намтар
653 _aБ.Няммягмар
942 _2ddc
_cBK
999 _c24469
_d24469