000 | 03274nam a22003977a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNAG | ||
005 | 20210825072628.0 | ||
008 | 210816b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-9919-20-048-0 _c25000 |
||
037 |
_cХувь хүн _fХудалдаж авсан |
||
040 | _cУА | ||
041 | _aMON | ||
043 | _aMN | ||
082 |
_a378 _bБ 156 |
||
100 | _aБадарч Д. | ||
110 | _aНээлттэй боловсролын төв | ||
245 |
_aДээд боловсролын онол,арга зүй: _bМанлайлал, засаглал, өөрчлөлтийн менежмент _cРед.Б.Очирбат., Д.Ганбат, Хэвлэлийн эх бэлт. Б.Мөнххүж, Зураг диз.Г.Халиун |
||
260 |
_aУБ _bШУТИС хэвлэлийн газар хэвлэв. _c2020 |
||
300 | _a238х. | ||
490 | _v1 | ||
500 | _aЭнэхүү бүтээлд манлайллын онолын сонгодог бүтээлүүд, манлайлал болон менежментийн ялгаа, манлайлах урлагийг хэрхэн эзэмших, боловсролын манлайлагчдын эзэмшвэл зохих ур чадварын жагсаалт зэргээс эхлээд их дээд сургуулийн засаглалын хөгжил, орчин үеийн их сургуулийн засаглалын корпорацийн хэлбэр, гадаадын их сургуулиудын удирдах зөвлөл болон ерөнхийлөгчийн үүрэг, стратеги төлөвлөлтийн онол, арга зүйг их сургуулийг удирдахад ашиглах, Монголын их сургуулиуд алсын хараа, эрхэм зорилго, стратегиа хэрхэн боловсруулсан талаар, өөрчлөлтийн менежментийн онолууд, өөрчлөлт хийх үе шатууд, тэдгээрт тулгарах бэрхшээл, давж гарах арга замууд мөн байгууллагын зохион байгуулалтын дизайны дээд боловсрол дахь загварууд, их, дээд сургуулиудыг судалгааны их сургууль болгон хэрхэн зохион байгуулах арга зам, гадаадын улс орнуудын туршлагууд зэргийг харьцуулан танилцуулсан байна. | ||
505 | _tДээд боловсролын манлайлал | ||
505 | _tИх, дээд сургуулийн засаглал | ||
505 | _tСтратегийн төлөвлөлт | ||
505 | _tӨөрчлөлтийн удирдлага | ||
505 | _tИх дээд сургуулийн зохион байгуулалтын дизайн | ||
653 | _aДээд боловсролын онол,арга зүй | ||
653 | _aД.Бадарч | ||
653 | _aМанлайлалын тухай | ||
653 | _aСайн засаглалын тухай | ||
653 | _aМанлайлал ба менежмент | ||
653 | _aстратегийн тухай | ||
653 | _aөөрчлөлтийн тухай | ||
653 | _aДээд боловсрол | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c24594 _d24594 |