000 02709nam a22003857a 4500
003 MN-UlNAG
005 20240924074659.0
008 220429b2021 mp do||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9789919254629
_c49500
037 _fхудалдаж авсан
040 _aMN-UlNAG
_bmon
_cУдирдлагынакадеми
_dMN-UlNAG
_erda
041 _aMON
043 _amp
082 _a658
_bЧ-45
_221
100 1 _aАлександр Чернев
_91581
110 _aCerebellum Press
_91582
245 _aСтратегийн маркетингийн удирдлага
_cОрчуулсан: Д.Баярмаа, О.Гомбожав, Б.Жаргал, Б.Цолмон, Ж.Энхболд, Э.Одонтамир;
250 _a9 дэхь хэвлэл
260 _aУлаанбаатар:
_bАксим Инк ХХк
_c2021
300 _a269 хуудастай.
_bграфик, схем, зураг
_c178х230 мм
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
505 0 _tЕрөнхий хэсэг
505 0 _tМаркетингийн стратеги
505 0 _tМаркетингийн тактикууд
505 0 _tӨсөлтийг удирдах нь
505 0 _tСтратегийн маркетингийн ажлын хүснэгтүүд
520 _a“Стратегийн Маркетингийн Удирдлага” сурах бичиг нь дэлхийд маркетингийн сургалтаараа алдартай АНУ-ын Northwestern их сургуулийн Келлогийн нэрэмжит менежментийн сургуулийн бизнесийн удирдлагын мастерийн хөтөлбөрт ашиглагддаг. Уг сурах бичиг нь маркетингийг бизнесийн цөмд авчрах стратегийн маркетинг гэсэн ойлголтыг анхлан танилцуулж стратегийн болон тактикийн маркетингийн түлхүүр загваруудыг багтаасан. Уг сурах бичиг нь маркетингийг гүнзгийрүүлэн судлах хүсэлтэй маркетерууд болон бизнес моделио хөгжүүлэх сонирхолтой энтрепренерүүдэд зориулсан болно.
653 _aмаркетинг
653 _aмаркетингийн удирдлага
880 _6245-01(N
_aStratėgiĭn markyetingiĭn udirdlaga
_cOrchuulsan: D.Bai︠a︡rmaa, O.Gombojav, B.Jargal, B.Tsolmon, J. Ėnkhbold, Ė. Odontamir.
880 _aUlaanbaatar
_bAksiom Inkh KhKhk
_c2021
942 _2ddc
_cBK
999 _c24953
_d24953