000 | 04536nam a22006137a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNAG | ||
005 | 20220909031802.0 | ||
008 | 220909b2020 mp d|||| b||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9789919231170 _c20000 |
||
037 |
_cС.Төмөр-Очир _fХандив |
||
040 |
_aMN-UlNAG _bмонгол _cУдирдлагын академи _dMN-UlNAG _erda |
||
041 |
_aMON _hmon |
||
043 | _amp | ||
082 |
_221 _a370/301 _bТ587 |
||
100 | 0 |
_aТөмөр-Очир С. _d1950.12.24 _eСанжбэгз |
|
110 | _aХангай дээд сургууль, Оберлин их сургууль | ||
245 | 0 |
_aЕрөнхий хийгээд боловсролын социологи _bСурах бичиг _cРедактор: Т.Цэнд-Аюуш; Хавтасны эх бэлтгэл: Б.Нямбаяр; Хэвлэлийн эх бэлтгэл: Д.Чимэдцэрэн, Б.Төгсзаяа. |
|
246 | _aНомын гадар шил дээр кирил бичгээр :Ерөнхий хийгээд боловсролын социологи | ||
264 |
_aУлаанбаатар: _bЗГ-ын хэвлэх үйлдвэр _c2020 |
||
300 |
_a472 хуудастай. _bграфик, хүснэгт _cB5 |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
504 | _aНомзүй.-х.462 | ||
505 | 0 | _tСоциологи нийгмийн тухай бие даасан шинжлэх ухаан мөн | |
505 | 0 | _tСоциологийн шинжлэх ухааны судалгааны обьект, судлах зүйл | |
505 | 0 | _tСоциологийн судалгааны аргууд | |
505 | 0 | _tСоциологийн судалгааны мөн чанар, үе шат, хөтөлбөр | |
505 | 0 | _tТүүвэр арга | |
505 | 0 | _tМэдээлэл цуглуулах аргууд | |
505 | 0 | _tҮр дүнг шинжлэх, нэгтгэн дүгнэх | |
505 | 0 | _tБоловсрол олон шинжлэх ухааны судалгааны обьект болох нь | |
505 | 0 | _tБоловсролын социологи бол социологийн шинжлэх ухааны өвөрмөц салбар мөн | |
505 | 0 | _tБоловсролын социологи бүрэлдэн тогтсон нь | |
505 | 0 | _tБоловсролын социологийн обьект судлах зүйл | |
505 | 0 | _tБоловсролын парадигм | |
505 | 0 | _tБие дааж эзэмших боловсрол бол XXI зууны боловсрол мөн | |
505 | 0 | _tМэргэжлийн өмнөх боловсрол | |
505 | 0 | _tМэргэжлийн боловсрол | |
505 | 0 | _tБоловсролын чанар социологийн асуудал болох нь | |
505 | 0 | _tБоловсролын эмпирик судалгааны технологи | |
520 | _aНийгмийн амьдралд боловсролын гүйцэтгэх үүрэг, байр суурь, зорилт, асуудал хийгээд зөрчил, түүнийг шийдвэрлэх арга зам, хямралт төлөв байдлаас гарах арга, боловсролын хүрээнд багтаж буй социал нийтлэгийн үйл ажиллагааны хэлбэр, харилцан үйлчлэлийн үйл явц, боловсролын бололцоот хувьсалт өөрчлөлттийг төлөгчлөх, урьдчилан харах энэ бүх асуудлыг боловсролын социологи гэж нэрлэгдэх мэдлэгийн онцгой салбар судалдаг юм" хэмээн зохиогч энэхүү бүтээлдээ тодорхойлсон байна. | ||
546 | _bкирил | ||
653 | _aнийгмийн социологи | ||
653 | _aболовсрол судлал | ||
653 | _aБоловсролын социологи | ||
700 | 0 |
_aТ.Цэнд-Аюуш _eРедактор: |
|
700 | 0 |
_aБ.Нямбаяр _eХавтасны эх бэлтгэл: |
|
700 | 0 | _a Д.Чимэдцэрэн | |
700 | 0 |
_aБ.Төгсзаяа. _eХэвлэлийн эх бэлтгэл: |
|
880 |
_6245-01(N _aĖrόnkhiĭ khiĭgėėd bolovsrolyn sotsiologi _bSurakh bichig _cRėdaktor: T.T︠S︡ėnd-Ai︠u︡ush; khavtasny ėkh bėltgel: D.CHimėdtsėrėn, B.Tόgszai︠a︡a. |
||
880 |
_6264-02(N _aUlaanbaatar _bZasgiĭn gazrun khėvlėkh u̇ĭldvėr. _c2020 |
||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c25000 _d25000 |