000 04536nam a22006137a 4500
003 MN-UlNAG
005 20220909031802.0
008 220909b2020 mp d|||| b||| 00| 0 mon d
020 _a9789919231170
_c20000
037 _cС.Төмөр-Очир
_fХандив
040 _aMN-UlNAG
_bмонгол
_cУдирдлагын академи
_dMN-UlNAG
_erda
041 _aMON
_hmon
043 _amp
082 _221
_a370/301
_bТ587
100 0 _aТөмөр-Очир С.
_d1950.12.24
_eСанжбэгз
110 _aХангай дээд сургууль, Оберлин их сургууль
245 0 _aЕрөнхий хийгээд боловсролын социологи
_bСурах бичиг
_cРедактор: Т.Цэнд-Аюуш; Хавтасны эх бэлтгэл: Б.Нямбаяр; Хэвлэлийн эх бэлтгэл: Д.Чимэдцэрэн, Б.Төгсзаяа.
246 _aНомын гадар шил дээр кирил бичгээр :Ерөнхий хийгээд боловсролын социологи
264 _aУлаанбаатар:
_bЗГ-ын хэвлэх үйлдвэр
_c2020
300 _a472 хуудастай.
_bграфик, хүснэгт
_cB5
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
504 _aНомзүй.-х.462
505 0 _tСоциологи нийгмийн тухай бие даасан шинжлэх ухаан мөн
505 0 _tСоциологийн шинжлэх ухааны судалгааны обьект, судлах зүйл
505 0 _tСоциологийн судалгааны аргууд
505 0 _tСоциологийн судалгааны мөн чанар, үе шат, хөтөлбөр
505 0 _tТүүвэр арга
505 0 _tМэдээлэл цуглуулах аргууд
505 0 _tҮр дүнг шинжлэх, нэгтгэн дүгнэх
505 0 _tБоловсрол олон шинжлэх ухааны судалгааны обьект болох нь
505 0 _tБоловсролын социологи бол социологийн шинжлэх ухааны өвөрмөц салбар мөн
505 0 _tБоловсролын социологи бүрэлдэн тогтсон нь
505 0 _tБоловсролын социологийн обьект судлах зүйл
505 0 _tБоловсролын парадигм
505 0 _tБие дааж эзэмших боловсрол бол XXI зууны боловсрол мөн
505 0 _tМэргэжлийн өмнөх боловсрол
505 0 _tМэргэжлийн боловсрол
505 0 _tБоловсролын чанар социологийн асуудал болох нь
505 0 _tБоловсролын эмпирик судалгааны технологи
520 _aНийгмийн амьдралд боловсролын гүйцэтгэх үүрэг, байр суурь, зорилт, асуудал хийгээд зөрчил, түүнийг шийдвэрлэх арга зам, хямралт төлөв байдлаас гарах арга, боловсролын хүрээнд багтаж буй социал нийтлэгийн үйл ажиллагааны хэлбэр, харилцан үйлчлэлийн үйл явц, боловсролын бололцоот хувьсалт өөрчлөлттийг төлөгчлөх, урьдчилан харах энэ бүх асуудлыг боловсролын социологи гэж нэрлэгдэх мэдлэгийн онцгой салбар судалдаг юм" хэмээн зохиогч энэхүү бүтээлдээ тодорхойлсон байна.
546 _bкирил
653 _aнийгмийн социологи
653 _aболовсрол судлал
653 _aБоловсролын социологи
700 0 _aТ.Цэнд-Аюуш
_eРедактор:
700 0 _aБ.Нямбаяр
_eХавтасны эх бэлтгэл:
700 0 _a Д.Чимэдцэрэн
700 0 _aБ.Төгсзаяа.
_eХэвлэлийн эх бэлтгэл:
880 _6245-01(N
_aĖrόnkhiĭ khiĭgėėd bolovsrolyn sotsiologi
_bSurakh bichig
_cRėdaktor: T.T︠S︡ėnd-Ai︠u︡ush; khavtasny ėkh bėltgel: D.CHimėdtsėrėn, B.Tόgszai︠a︡a.
880 _6264-02(N
_aUlaanbaatar
_bZasgiĭn gazrun khėvlėkh u̇ĭldvėr.
_c2020
942 _2ddc
_cBK
999 _c25000
_d25000