000 08645nam a22005057a 4500
003 MN-UlNAG
005 20230509040344.0
008 230302b2022 mp dk||| b||s 00| 0 mon d
037 _fХандив
040 _aMN-UlNAG
_bmon
_cMN-UlNAG
_dMN-UlNAG
_erda
041 _aMON
043 _a-a-mp--
082 _a300
_bУ506
_221
110 _aУдирдлагын академи
245 0 0 _aУрт хугацааны хөгжлийн бодлого, "тогтвортой хөгжлийн зорилго-2030"-ын хэрэгжилтийг хянах шалгуур үзүүлэлтийн судалгаа: дутуу байгаа шалгуур үзүүлэлтүүдийг боловсруулах /
_cБагийн ахлагч: Ж.Нарантуяа; зөвлөх: Г. Чулуунбаатар; Судлаачид: Ё.Батсүх, П.Бямбасүрэн, Б.Ганцоож, С.Дарьмаа
260 1 _aУлаанбаатар
_b"Мөнхийн үсэг" ХХК
_c2022
300 _a176 хуудастай
_bграфиктай, хүснэгт, схем
_c25 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
490 _aСудалгааны тайлан
_v№034
504 _aЭх сурвалжийн жагсаалт (хуудас 127-130)
505 0 _tУдиртгал -- Судалгааны суурь мэдээлэл -- судалгааны асуудал -- Судалгааны зорилго, асуулт, зорилтууд -- Судалгааны ач холбогдол, шинэлэг байдал
505 0 _tТогтвортой хөгжлийн зорилго -2030 -- Монгол Улсын Урт хугацааны хөгжлийн бодлого, Тогтвортой хөгжлийн зорилго -2030, түүний шалгуур үзүүлэлтүүд -- "шийдвэр гаргалт"-ыг Тогтвортой Хөгжлийн Зорилгын шалгуур үзүүлэлт 16.7.2 -ын хүрээнд хэрхэн ойлгох тухайд -- Судалгааны үзэл баримтлал: ТХЗ-ын Монгол Улсад тооцож байгаа шалгуур үзүүлэлтүүдийг хэмжих арга зүйд хийсэн харьцуулсан тойм шинжилгээнд хамаарах ойлголтууд, тодорхой кейс буюу " Шийдвэр гаргалт нь олон нийтийг тэгш оролцуулсан, иргэдийн саналыг тусгасан үр дүнтэй"*г иргэдийн санаа бодлоор судлах ТХЗ-16.7.2-ын шалгуур үзүүлэлтийн ойлголтын нарийвчилсан тодорхойлолт /операционализаци -- ТХЗ -ын Монгол Улсад тооцож байгаа шалгуур үзүүлэлтүүдийг хэмжих аргачлалд хийсэн харьцуулсан тойм шинжилгээний үзэл баримтлал -- Шийдвэр гаргалт нь олон нийтийн тэгш оролцоолсан, иргэдийн саналыг тусгасан үр дүнтэй эсэхийг иргэдийн санаа бодлоор тодорхойлох ТЗХ-16.7.2-ын шалгуур үзүүлэлтийн үзэл баримтлал
505 0 _tСудалгааны арга зүй -- Судалгааны дизайн: үндэслэл, судалгааны арга -- Эх олонлог, түүвэр -- Түүврийн хүрээ -- Түүвэрийн домэйн -- Түүврийн хэмжээ -- Түүврийн хуваарилалт -- Түүврийн сонголт -- Нөөц нэгж -- Судалгаагааны үр дүн, түүврийн жин болон алдаа тооцох -- Судалгааны найдвартай ба оновчтой байдал -- Судалгааны ёс зүй -- Өгөгдөл шинжилгээ
505 0 _tДэлхийн ТХЗ-ын шалгуур үзүүлэлтийн монгол улс дахь хэрэгжилтэд хийсэн харьцуулсан тойм шинжилгээ -- ТХЗ -ын шалгуур үзүүлэлтийн тодорхойлсон эх сурвалжуудын харьцуулалт -- Харьцуулсан тойм шинжилгээнд ашиглах субстантив контент шинжилгээний үзүүлэлтийн тодорхойлох нь -- Харьцуулсан тойм шинжилгээний үр дүн -- Шалгуур үзүүлэлтийн нийцэл" буюу нэгдүгээр үзүүлэлтийн шинжилгээний үр дүн -- Шалгуур үзүүлэлтийн "Алсын хараа -2050" бодлогын зорилготой логик уялдаа /шууд / холбоотой эсэх -- Шалгуур үзүүлэлтийн төрөл -- Шалгуур үзүүлэлтийн нэршлийн орчуулгын нийцтэй байдал -- "Мэдээлэл цуглуулах аргачлал" буюу хоёрдугаар үзүүлэлтийн шинжилгээний үр дүн -- "Шалгуур үзүүлэлтийн өгөгдөл/ утга" буюу гуравдугаар үзүүлэлтийн шинжилгээний үр дүн
505 0 _tДэлхийн ТХЗ -ын монгол улсад тооцохгүй байгаа шалгуур үзүүлэлтийн шалтгааныг тодорхойлох сурвалжилгын аргаар хийсэн судалгаа -- Ерөнхий тойм -- Сурвалжилгын өгөгдлийн шинжилгээний дүн
505 0 _t"Тооцоогүй болон дутуу тооцож байгаа шалгуур үзүүлэлтээс" кейс болгож сонгож авсан ТХЗ 16.7.2 шалгуур үзүүлэлтийн туршилт судалгаа -- ТХЗ-ын 16.7.2 кейс шалгуур үзүүлэлтийг туршсан судалгааны өгөгдөл боловсруулалт -- Туршилт судалгааны гол үр дүн
505 0 _tКейс болгон сонгож авсан ТХЗ 16.7.2 -ын шийдвэр гаргалт нь олон нийтийг тэгш оролцуулсан, иргэдийн саналыг тусгасан үр дүнтэй гэдэгт иргэд итгэх санаа бодлын түвшинг үндэсний хэмжээнд тогтоох судалгаа
505 0 _tДүгнэлт, санал --
505 0 _tЭх сурвалжийн жагсаалт --
505 0 _tХавсралт --
520 _aИйнхүү тус судалгаа нь зөвхөн судалгааны ажил болоод зогсохгүй цаашид Удирдлагын академийн Улс төрийн орчин, Төрийн бодлого, Бодлогын шинжилгээ, Судалгааны арга зүй хичээлийн чиглэлээр жишээ болгон ашиглах, төрийн захиргааны ажилтнууд шийдвэр гаргалт, шийдвэр гаргалтын гадаад үр дүнгийн тухай онол, практикийн мэдээллийн сурвалж болгон ашиглахаас гадна, багш, судлаачид, суралцагчдад судалгаа хийхэд нь аргазүйн эх сурвалжийн нөөц болох боломжтой юм.
546 _b(Кирил)
653 _aтогтвортой хөгжил
653 _aсудалгааны тайлан №034
653 _aурт хугацааны хөгжлийн бодлого
700 0 _aБагийн ахлагч: Ж.Нарантуяа;
_9768
700 0 _aзөвлөх: Г. Чулуунбаатар;
_9769
700 0 _a Судлаачид: Ё.Батсүх, П.Бямбасүрэн, Б.Ганцоож, С.Дарьмаа
_9770
856 _ucatalog.naog.gov.mn/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=4b93a57782d471187f3264b8ef520ba7
880 _6245-01(N
_aUrt khugatsaany khόgzhliĭn bodlogo, "togtvortoĭ khόgzhlĭn zorilgo -2030"-yn khėrėgzhiltiĭg kha︡nakh shalguur u̇zu̇u̇lėltiĭn sudalgaa: dutuu baĭgaa shalguur u̇zu̇u̇lėltu̇u̇diĭg bolovsruulakh /
_cBagiĭn akhlagch: ZH.Narantui︠a︡a; Zόvlόkh: Akademich G.CHuluunbaatar; Sudlaachid: Ë. Batsu̇kh, P. Bi︠a︡mbasu̇rėn, B.Gantsoozh, S.Dar´maa
880 _6264-02(N
_aUlaanbaatar
_bMȯnkhiĭn u̇sėg KhKhK
_c2022
942 _2ddc
_cGA
999 _c25143
_d25143