000 02951nam a22003617a 4500
003 MN-UlNAG
005 20240516030153.0
008 230526b2023 mp ak||| ba|| 00| 0 mon d
037 _fхэвлэл захиалга
040 _aMN-UlNAG
_bmon
_cMN-UlNAG
_dMN-UlNAG
_erda
041 _aMON
082 _a370 050 517
_bБ533
110 _aМонголын боловсрол судлалын холбоо
_91150
245 0 0 _aБоловсрол судлал /Боловсролын хөгжлийн онол, арга зүйн сар тутамын сэтгүүл/
_b2023 /03 (191)
_cСэтгүүлийн эрхлэгч: Н.Бэгз; орлогч эрхлэгч: С.Санжаабадам
260 1 _aУлаанбаатар
_c2023
300 _a60 хуудастай
_bзураг, хүснэгт
_c26 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
504 _aНомзүй
505 _tБоловсролын түүх, философи: Баярчимэг, Б., Мөнхбат, Б. Гоо зүй боловсрол, түүнд хандаж буй хандлагын тухайд
505 _tБоловсролын менежмент: Наранчимэг, Н., Ундрал, Э. Сургалтын байгууллагын соёлын хэлбэр
505 _tХүүхдийн хөгжил судлал: Урансайхан, Н. Таван настай хүүхдийн хөлийн тавхайн нумны хөгжлийг бие халаах алхалтын дасгалаар дэмжих нь
505 _tБоловсролын агуулга, арга зүй: Уянга, С., Лхамролом, Ц., Оюун-Эрдэнэ, Н., Энхтуул, Б., Лут-Очир, В. Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд зориулсан МХХТ-ийн сургалтын ерөнхий загвар -- Пүрэвчулуун, Г. Бага ангийн багшийн багшлахуйн математик мэдлэгийн агуулгын хүрээнд хийсэн фактор батлах шинжилгээ -- Цогбадрах, С., Алтансүх, Б. Хүн ба байгаль IV (Монгол), Science IV (japan), Окружйющий мир (орос) дөрөвдүгээр ангийн сурах бичгийн агуулга, арга зүйд хийсэн судалгааны үр дүнгээс
546 _b(Кирил)
653 4 _aБоловсрол судлал
653 4 _aгоо зүй боловсрол
653 4 _aбайгууллагын соёл
653 4 _aхөгжлийн бэрхшээл
880 _6245-01(N
_aBolovsrol sudlal / Bolovsrolyn khόgzhliĭn onol, arga zu̇ĭn sar tutamyn sėtgu̇u̇l/
_b2023 /03 (191)
_cSėtgu̇u̇liĭn ėrkhlėgch: N. Bėgz; orlogch ėrkhlėgch: S. Sanzhaabadam
880 _6264-02(N
_aUlaanbaatar
_c2023
942 _2ddc
_cJOU
999 _c25330
_d25330