000 | 02951nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNAG | ||
005 | 20240516030153.0 | ||
008 | 230526b2023 mp ak||| ba|| 00| 0 mon d | ||
037 | _fхэвлэл захиалга | ||
040 |
_aMN-UlNAG _bmon _cMN-UlNAG _dMN-UlNAG _erda |
||
041 | _aMON | ||
082 |
_a370 050 517 _bБ533 |
||
110 |
_aМонголын боловсрол судлалын холбоо _91150 |
||
245 | 0 | 0 |
_aБоловсрол судлал /Боловсролын хөгжлийн онол, арга зүйн сар тутамын сэтгүүл/ _b2023 /03 (191) _cСэтгүүлийн эрхлэгч: Н.Бэгз; орлогч эрхлэгч: С.Санжаабадам |
260 | 1 |
_aУлаанбаатар _c2023 |
|
300 |
_a60 хуудастай _bзураг, хүснэгт _c26 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
504 | _aНомзүй | ||
505 | _tБоловсролын түүх, философи: Баярчимэг, Б., Мөнхбат, Б. Гоо зүй боловсрол, түүнд хандаж буй хандлагын тухайд | ||
505 | _tБоловсролын менежмент: Наранчимэг, Н., Ундрал, Э. Сургалтын байгууллагын соёлын хэлбэр | ||
505 | _tХүүхдийн хөгжил судлал: Урансайхан, Н. Таван настай хүүхдийн хөлийн тавхайн нумны хөгжлийг бие халаах алхалтын дасгалаар дэмжих нь | ||
505 | _tБоловсролын агуулга, арга зүй: Уянга, С., Лхамролом, Ц., Оюун-Эрдэнэ, Н., Энхтуул, Б., Лут-Очир, В. Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд зориулсан МХХТ-ийн сургалтын ерөнхий загвар -- Пүрэвчулуун, Г. Бага ангийн багшийн багшлахуйн математик мэдлэгийн агуулгын хүрээнд хийсэн фактор батлах шинжилгээ -- Цогбадрах, С., Алтансүх, Б. Хүн ба байгаль IV (Монгол), Science IV (japan), Окружйющий мир (орос) дөрөвдүгээр ангийн сурах бичгийн агуулга, арга зүйд хийсэн судалгааны үр дүнгээс | ||
546 | _b(Кирил) | ||
653 | 4 | _aБоловсрол судлал | |
653 | 4 | _aгоо зүй боловсрол | |
653 | 4 | _aбайгууллагын соёл | |
653 | 4 | _aхөгжлийн бэрхшээл | |
880 |
_6245-01(N _aBolovsrol sudlal / Bolovsrolyn khόgzhliĭn onol, arga zu̇ĭn sar tutamyn sėtgu̇u̇l/ _b2023 /03 (191) _cSėtgu̇u̇liĭn ėrkhlėgch: N. Bėgz; orlogch ėrkhlėgch: S. Sanzhaabadam |
||
880 |
_6264-02(N _aUlaanbaatar _c2023 |
||
942 |
_2ddc _cJOU |
||
999 |
_c25330 _d25330 |