000 | 02485nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNAG | ||
005 | 20240612084025.0 | ||
008 | 240612b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9919021350 _c50000 |
||
037 |
_cИнтерном ХХК _fХудалдаж авсан |
||
040 |
_aMN-UlNAG _bmon _cMN-UlNAG _dMN-UlNAG _erda |
||
041 | _aMON | ||
043 | _amp | ||
082 |
_221 _a370 _bО-634 |
||
100 |
_aОюунцэцэг Ноокоогийн. _91488 |
||
245 |
_a21 дүгээр зууны боловсрол: Насан туршийн суралцахуй : _b Онолоос практикт, багшлахуйгаас суралцахуйд |
||
260 |
_aУлаанбаатар _c2023 |
||
300 |
_a464 хуудастай _bзураг, график, диаграм _c24см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 |
_a21 дүгээр зууны боловсрол _v1 |
||
505 | 0 |
_tI ХЭСЭГ. 21 дүгээр зууны боловсрол -- _tНэгдүгээр бүлэг: Боловсролын хөгжлийн үзэл санааны өөрчлөлт -- _tХоёрдугаар бүлэг: Боловсролын онол, арга зүй -- _tГуравдугаар бүлэг: Боловсролын чанар ба хэмжилт |
|
505 | 0 |
_tII ХЭСЭГ. 21 дүгээр зууны суралцахуй -- _tДөрөвдүгээр бүлэг: Суралцахуйн онол -- _tТавдугаар бүлэг: Сургалтын хөтөлбөрийн онол, арга зүй -- _tЗургаадугаар бүлэг: Суралцахуйн арга, загвар -- _tДолоодугаар бүлэг: Суралцахуйн зохион байгуулалт, орчин -- _tНаймдугаар бүлэг: Суралцахуйн үнэлгээ -- _tНомзүй -- _tНэрийн хэлхээ |
|
520 | _aБагш, оюутан багш, сургуулийн удирдлага, боловсролын салбарын мэргэжилтэн, судлаачид болон бодлого боловсруулагчид, шийдвэр гаргагчдад зориулав. | ||
653 | _a21 дүгээр зууны боловсрол | ||
653 | _aнасан туршийн суралцахуй | ||
653 | _aсуралцахуй | ||
700 |
_aРедактор: Н.Норжхорлоо _91489 |
||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c25690 _d25690 |