000 | 02484nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNAG | ||
005 | 20241001011424.0 | ||
008 | 240923b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
040 |
_aMN-UlNAG _bmon _cУА _dMN-UlNAG _erda |
||
041 | _aMON | ||
043 | _amp | ||
082 |
_221 _a170 _bГ225 |
||
100 |
_aГанзориг О. _91565 |
||
245 |
_aТөрийн захиргааны албан хаагчдын ёс зүйн байдалд хийсэн шинжилгээ 5 _cУдирдагч Ж. Жаргал _bМагистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил |
||
264 |
_aУлаанбаатар _c2024 _b[Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] |
||
300 |
_a72х _bхүснэгт, график _cА4 |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _acomputer _bc |
||
338 |
_2rdacarrier _acomputer disc _bcd |
||
500 | _aТөрийн үйл ажиллагаанд ямар ч нөхцөлд заавал удирдлага болгох нэг үндсэн зарчим бол Үндсэн хуульд тунхагласан шударга ёсны зарчим юм. Хэдийгээр шударга ёс өргөн утгаараа ёс суртахуун, улс төр, эрх зүйн шинжтэй асуудал мөн боловч арга зүйн хүрээнд буюу төрийн байгууллагын шударга байдлын түвшинг үнэлэх шалгуур хэмжүүрийн ахндагч буву суурь ухагдахуун нь Үндсэн хуулийн дээох зарчим байх ёстой. | ||
502 | _cМонгол улсын Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дэргэдэх Удирдлагын академи | ||
505 | _tУдиртгал | ||
505 | _tСудлагдсан байдлын тойм | ||
505 | _tСудалгааны арга зүй | ||
505 | _tСудалгааны өгөдлийн боловсруулалт, шинжилгээ | ||
505 | _tДүгнэлт | ||
653 | _aтөрийн удирдлагын ёс зүйн уламжлал, бодлого, хууль тогтоомж | ||
653 | _aхууль эрх зүйн шийдэл | ||
653 | _aхариуцлага тайлагналын механизм | ||
710 |
_aМонгол улсын Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дэргэдэх Удирдлагын академи _9484 |
||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c25742 _d25742 |