000 | 02740nam a22003857a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNAG | ||
005 | 20240930012218.0 | ||
008 | 240924b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _cУУС | ||
040 |
_aMN-UlNAG _bmon _cMN-UlNAG _dMN-UlNAG _erda |
||
041 | _aMON | ||
042 | _a132 | ||
082 |
_221 _aДАА-352.63 _bП-21 |
||
100 |
_aЕрөнхий боловсролын сургуулийн багшийн ёс зүйн зөрчил, түүний үр дагаварт хийсэн шинжилгээ _d2024 _91576 |
||
245 |
_aЕрөнхий боловсролын сургуулийн багшийн ёс зүйн зөрчил, түүний үр дагаварт хийсэн шинжилгээ _bмагистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил _cСандагдоржийн Пүрвээ |
||
260 | _c2024 | ||
300 |
_a68 _bзураг схем |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
500 | _aЕБС-ийн багш мэргэжлийн ёс зүйн хэмжээгээ сахиж буй байдлыг төрийн албан хаагч ийн ёс зүйн хэм хэмжээ сахиж буй байдалтай харьцуулан судалснаар ёс зүйн зөрчлийн шалтгаан ,үр дагаврыг тодорхойлох ач холбогдолтой. | ||
505 | _aЕБС-ийн багш мэргэжлийн ёс зүйн хэмжээгээ сахиж буй байдлыг төрийн албан хаагч ийн ёс зүйн хэм хэмжээ сахиж буй байдалтай харьцуулан судалснаар ёс зүйн зөрчлийн шалтгаан ,үр дагаврыг тодорхойлох ач холбогдолтой. | ||
520 | _aЕБС-ийн багш мэргэжлийн ёс зүйн хэмжээгээ сахиж буй байдлыг төрийн албан хаагч ийн ёс зүйн хэм хэмжээ сахиж буй байдалтай харьцуулан судалснаар ёс зүйн зөрчлийн шалтгаан ,үр дагаврыг тодорхойлох ач холбогдолтой. | ||
520 | _aСудлагдсан байдлын тойм | ||
520 | _aсудалгааны арга зүй | ||
521 | _aсудалгааны өгөгдөл боловсруулалт | ||
653 | _aПүрэв С | ||
653 | _aАлтайбаатар Ж | ||
653 | _aмагистрын ажил | ||
653 | _aЕО041306 | ||
653 | _aёс зүй | ||
653 | _aтөрийн удирдлага | ||
700 |
_aудирдагч багш Ж.Алтайбаатар (доктор) _91577 |
||
942 |
_2ddc _cMAG |
||
999 |
_c25748 _d25748 |