000 02257nam a22003137a 4500
003 MN-UlNAG
005 20241009071921.0
008 241009b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9789919911867
037 _cБМИҮЗөвлөл
_fХудалдаж авсан
040 _aMN-UlNAG
_bmon
_cMN-UlNAG
_dMN-UlNAG
_erda
041 _aMON
043 _amp
082 _221
_a370
_bБ553
110 _aБМИҮЗөвлөл
_91607
245 _aБоловсролын тогтолцоог шинэчлэхэд PISA-ын үүрэг :
_bСолонгос улсад зориулсан бодлогын зөвлөмж
260 _aУлаанбаатар
_b"Инком принт" ХҮ
_c2024
300 _a239 хуудастай
_bхүснэгт, график, газрын зураг
_c26см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
505 0 _tАгуулга --
_tУдиртгал хэсгийн дүгнэлт --
_tБүлэг 1. Амжилттай хэрэгжүүлэгчид ба шинэчлэгчид - Солонгос улс --
_tБүлэг 2. PISA-ын өнцөгөөс Солонгосын боловсролыг тольдохуй --
_tБүлэг 3. Зүүн Ази дахь нэмэлт боловсрол --
_tБүлэг 4. Хятадын Шанхай, Хонг-Конг: Сурахад суралцахуй --
_tБүлэг 5. Сингапур: Ирээдүйг эргэцүүлэх нь --
_tБүлэг 6. Онтарио: Маргаашийн ур чадварыг эзэмшүүлэх нь --
_tБүлэг 7. Финланд: Өрсөлдөх чадвартай эдийн засагт өрсөлдөөнт бус боловсрол --
_tБүлэг 8. Солонгос улсад зориулсан бодлогын зөвлөмж --
_tХавсралт --
_tХүснэгт --
_tЗурагт
653 _aболовсрол
653 _aболовсролын шинэчлэл
653 _aСолонгос улсын боловсролын тогтолцоо
700 _aРедактор: Ж.Ариунболд, Орчуулсан: З.Баярмаа, Эх бэлтгэсэн: П.Өлзийбуян
_91608
942 _2ddc
_cBK
999 _c25775
_d25775