000 | 01547nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNAG | ||
005 | 20241015063516.0 | ||
008 | 241015b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a9789919911805 | ||
037 | _cБМИҮЗ | ||
040 |
_aMN-UlNAG _bmon _cMN-UlNAG _dMN-UlNAG _erda |
||
041 | _aMON | ||
043 | _amp | ||
082 |
_221 _a371 _bА751 |
||
100 |
_aАриунболд Ж., Сэлэнгэ Ч., Ундармаа М., _91624 |
||
110 |
_aБМИҮЗ _91610 |
||
245 | _aДээд боловсролын хувьсал | ||
260 |
_aУлаанбаатар _bИнком принт ХХК _c2024 |
||
300 |
_a72 хуудастай _bхүснэгт _c17 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
505 |
_tГарчиг -- _tӨмнөх үг -- _tОршил -- _tДэлхийн түвшний их сургууль болоход үүсэх сорилт -- _tНэгдүгээр бүлэг. Дэлхийн түвшний их сургууль болох нь -- _tХоёрдугаар бүлэг. Хөгжлийн зам -- _tГуравдугаар бүлэг. Сургуулиудын гүйцэтгэлийн харьцуулалт - Энэтхэгийн туршлага -- _tДүгнэлт |
||
653 | _aдээд боловсрол | ||
653 | _aдэлхийн түвшний дээд боловсрол | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aмагадлан итгэмжлэл | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c25785 _d25785 |