000 | 02929nam a22003137a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNAG | ||
005 | 20241015072042.0 | ||
008 | 241015b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a9919266566 | ||
037 | _cБМИҮЗ | ||
040 |
_aMN-UlNAG _bmon _cMN-UlNAG _dMN-UlNAG _erda |
||
041 | _aMON | ||
043 | _amp | ||
082 |
_221 _a378 _bБ553 |
||
110 |
_aБМИҮЗ _91610 |
||
245 |
_aБоловсролын магадлан итгэмжлэл 2024 №1(2) : _bEducation accreditation journal |
||
260 |
_aУлаанбаатар _bИнком принт _c2024 |
||
300 |
_a84 хуудастай _bхүснэгт, диаграм, график _c27см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
505 |
_tАгуулга -- _tЖ.Ариунболд. Редакцын зурвас -- _tЖ.Ариунболд, Т.Пүрэвдулам. Мэргэшлийн үндэсний шаталсан бүтэц, чанарын баталгаажуулалтын уялдаа, замын зураглал -- _tБ.Батцэцэг. Боловсролын зээлийн сангийн буцалтгүй тусламж, тэтгэлгийн зарим асуудал -- _tБ.Басбаяр. Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд ба хөдөлмөр эрхлэлтийн чиг хандлага -- _tИ.Оюунчимэг, Д.Одгэрэл. Магадлан итгэмжлэл сургалтын хөтөлбөрийн хөгжилд нөлөөлөх нь -- _tШ.Ариунбаяр, Б.Чимгээ, Н.Сүнжидмаа. Интеграци хичээлийн хөтөлбөрийг суралцагчийн ялгаатай хэрэгцээнд суурилан туршсан суралцахуйн үр дүн -- _tН.Долзодмаа.VR төхөөрөмжөөр суралцахуйг дэмжих нь -- _tЖ.Хишигсүрэн. Сургалтын хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг сайжруулахад судлагдахуун хоорондын интеграци нөлөөлөх нь -- _tН.Очирбат, Ө.Соёлцэцэг. Эрүүл, аюулгүй-зөв ажиллах арга барилд ажилтныг төлөвшүүлэх сургалтын процессын загвар -- _tТ.Энхжаргал, Д.Алтантуяа, Т.Отгон, З.Гансарнай. Мэргэжлийн боловсрол сургалтын шинэлэг заах арга арга зүй 4,0-ийг сургалтад нэвтрүүлэн туршсан судалгаа |
||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aболовсролын магадлан итгэмжлэл | ||
653 | _aдээд боловсрол | ||
700 |
_aЕрөнхий ред: Ж.Ариунболд, Ред: Б.Отгонбүзмаа, Ц.Эрдэнэчимэг _91625 |
||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c25786 _d25786 |