000 02929nam a22003137a 4500
003 MN-UlNAG
005 20241015072042.0
008 241015b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9919266566
037 _cБМИҮЗ
040 _aMN-UlNAG
_bmon
_cMN-UlNAG
_dMN-UlNAG
_erda
041 _aMON
043 _amp
082 _221
_a378
_bБ553
110 _aБМИҮЗ
_91610
245 _aБоловсролын магадлан итгэмжлэл 2024 №1(2) :
_bEducation accreditation journal
260 _aУлаанбаатар
_bИнком принт
_c2024
300 _a84 хуудастай
_bхүснэгт, диаграм, график
_c27см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
505 _tАгуулга --
_tЖ.Ариунболд. Редакцын зурвас --
_tЖ.Ариунболд, Т.Пүрэвдулам. Мэргэшлийн үндэсний шаталсан бүтэц, чанарын баталгаажуулалтын уялдаа, замын зураглал --
_tБ.Батцэцэг. Боловсролын зээлийн сангийн буцалтгүй тусламж, тэтгэлгийн зарим асуудал --
_tБ.Басбаяр. Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэд ба хөдөлмөр эрхлэлтийн чиг хандлага --
_tИ.Оюунчимэг, Д.Одгэрэл. Магадлан итгэмжлэл сургалтын хөтөлбөрийн хөгжилд нөлөөлөх нь --
_tШ.Ариунбаяр, Б.Чимгээ, Н.Сүнжидмаа. Интеграци хичээлийн хөтөлбөрийг суралцагчийн ялгаатай хэрэгцээнд суурилан туршсан суралцахуйн үр дүн --
_tН.Долзодмаа.VR төхөөрөмжөөр суралцахуйг дэмжих нь --
_tЖ.Хишигсүрэн. Сургалтын хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг сайжруулахад судлагдахуун хоорондын интеграци нөлөөлөх нь --
_tН.Очирбат, Ө.Соёлцэцэг. Эрүүл, аюулгүй-зөв ажиллах арга барилд ажилтныг төлөвшүүлэх сургалтын процессын загвар --
_tТ.Энхжаргал, Д.Алтантуяа, Т.Отгон, З.Гансарнай. Мэргэжлийн боловсрол сургалтын шинэлэг заах арга арга зүй 4,0-ийг сургалтад нэвтрүүлэн туршсан судалгаа
653 _aболовсрол
653 _aболовсролын магадлан итгэмжлэл
653 _aдээд боловсрол
700 _aЕрөнхий ред: Ж.Ариунболд, Ред: Б.Отгонбүзмаа, Ц.Эрдэнэчимэг
_91625
942 _2ddc
_cBK
999 _c25786
_d25786