000 02174nam a22003377a 4500
003 MN-UlNAG
005 20241030052312.0
008 241030b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a9789919972660
_c39900
037 _cИнтерном
_fХудалдаж авсан
040 _aMN-UlNAG
_bmon
_cMN-UlNAG
_dMN-UlNAG
_erda
041 _aMON
043 _amp
082 _221
_a37
_bД 901
100 _aДэмбэрэл Ц.
_91655
245 _aМонголын боловсрол :
_bӨнөө ба ирээдүй
250 _a2
260 _aУлаанбаатар
_b"Улаанбаатар принт" хэвлэх үйлдвэр
_c2023
300 _a204 хуудастай
_bфото зурагтай
_c25см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
505 0 _tГарчиг --
_tӨмнөтгөл --
_t1-р сэдэв. Боловсролд хандах шинэ хандлага --
_t2-р сэдэв. Монголын боловсрол ба хүн --
_t3-р сэдэв. Боловсролын хоёр загвар (жинхэнэ ба хуурамч боловсрол) --
_t4-р сэдэв. Боловсрол ба хүн капитал, боловсролын үр нөлөө --
_t5-р сэдэв. Чанартай боловсролын тухай --
_t6-р сэдэв. Боловсролын тогтолцооны чанар --
_t7-р сэдэв. Боловсролын зүй бус ба зүй ёсны тогтолцоо --
_t8-р сэдэв. Боловсролын чанар --
_t9-р сэдэв. "Боловсролын чанарын шинэчлэл"-ийн талаар --
_t10-р сэдэв. Боловсролын контентийн чанарын шинэчлэлийн торгон үзүүр ба "Кембриж хөтөлбөр"-ийн тухайд
653 _aМонголын боловсрол
653 _aболовсролын ирээдүй
653 _aөнөөгийн боловсрол
653 _aболовсрол
700 _aРедактор: Д.Өлзий-Эрдэнэ
_91656
942 _2ddc
_cBK
999 _c25827
_d25827