000 | 02174nam a22003377a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNAG | ||
005 | 20241030052312.0 | ||
008 | 241030b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9789919972660 _c39900 |
||
037 |
_cИнтерном _fХудалдаж авсан |
||
040 |
_aMN-UlNAG _bmon _cMN-UlNAG _dMN-UlNAG _erda |
||
041 | _aMON | ||
043 | _amp | ||
082 |
_221 _a37 _bД 901 |
||
100 |
_aДэмбэрэл Ц. _91655 |
||
245 |
_aМонголын боловсрол : _bӨнөө ба ирээдүй |
||
250 | _a2 | ||
260 |
_aУлаанбаатар _b"Улаанбаатар принт" хэвлэх үйлдвэр _c2023 |
||
300 |
_a204 хуудастай _bфото зурагтай _c25см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
505 | 0 |
_tГарчиг -- _tӨмнөтгөл -- _t1-р сэдэв. Боловсролд хандах шинэ хандлага -- _t2-р сэдэв. Монголын боловсрол ба хүн -- _t3-р сэдэв. Боловсролын хоёр загвар (жинхэнэ ба хуурамч боловсрол) -- _t4-р сэдэв. Боловсрол ба хүн капитал, боловсролын үр нөлөө -- _t5-р сэдэв. Чанартай боловсролын тухай -- _t6-р сэдэв. Боловсролын тогтолцооны чанар -- _t7-р сэдэв. Боловсролын зүй бус ба зүй ёсны тогтолцоо -- _t8-р сэдэв. Боловсролын чанар -- _t9-р сэдэв. "Боловсролын чанарын шинэчлэл"-ийн талаар -- _t10-р сэдэв. Боловсролын контентийн чанарын шинэчлэлийн торгон үзүүр ба "Кембриж хөтөлбөр"-ийн тухайд |
|
653 | _aМонголын боловсрол | ||
653 | _aболовсролын ирээдүй | ||
653 | _aөнөөгийн боловсрол | ||
653 | _aболовсрол | ||
700 |
_aРедактор: Д.Өлзий-Эрдэнэ _91656 |
||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c25827 _d25827 |