000 | 02100nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 201228201228b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a0 _c3000 |
||
035 | _a34864 | ||
037 | _fХуучин номуудыг каталогт оруулсан | ||
040 | _cУА | ||
041 | _aMON | ||
042 | _a2520 | ||
043 | _aMN | ||
082 |
_2ДАА _a371 _bТ-471 |
||
100 | _aТоля М. | ||
245 | 0 |
_aБоловсролын хөгжлийн чиг хандлагын философи үндэслэл _cДагвадорж Д. |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_aУБ _bСэргэлэн ХХК _c2006 |
||
300 | _a180 | ||
490 | _v0 | ||
500 | _aБоловсролын тогтолцоонд албан бус боловсролын эзлэх байр суурь оролцоог урьдынхаас илүү өргөн хүрээнд дэвшүүлэн тавих замаар тасралтгүй боловсролын үзэл баримтлалыг иш үндэс болгосон боловсролын тогтолцооны шинэ маягийн загварыг санал бологосон юм. | ||
520 | _aБоловсролын тогтолцоонд албан бус боловсролын эзлэх байр суурь оролцоог урьдынхаас илүү өргөн хүрээнд дэвшүүлэн тавих замаар тасралтгүй боловсролын үзэл баримтлалыг иш үндэс болгосон боловсролын тогтолцооны шинэ маягийн загварыг санал бологосон юм. | ||
653 | _aБоловсролын хөгжил ,Боловсролын философи ,Боловсролын тогтолцоо | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c3368 _d3368 |