000 02890nam a22004697a 4500
003 MN-UlNAG
005 20231009113143.0
008 210524b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a0
_c5000
035 _a36609
037 _fХуучин номуудыг каталогт оруулсан
040 _cУА
_aMN-UlNAG
_bmon
_dMN-UlNAG
_erda
041 _aMON
042 _a2353
043 _aMN
082 _2ДАА
_a070
_bЗ. 343
100 _aЗверинцев А.В.
_91316
245 0 _aМэдээлэл харилцааны менежмент PR
_cорч. Л.Нинжжамц
250 _a0
260 _aУБ
_bАдмон ХХК
_c2003
300 _a205х.
_cА5
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
490 _v0
500 _aЭнэ номноос өрнөдийн болон ОХУ-ын практикт хэрэглэгддэг мэдээлэл харилцаа удирдах, зохицуулах арга , технологи, дүрэм журам болон мэдээлэл харилцааны менежментийн үндсэн ойлголтууд, мэдээлэл харилцааны бодлого гэж юу болох, сонгуулийн кампанит ажлыг хэрхэн төлөвлөх, улс төрийн зүтгэлтний имижийг хэрхэн бүрдүүлэх, фирмийн мэдээлэл харилцааны стратеги гэж юуг хэлэх талаар өргөн хүрээний ойлголтыг авч болно.
505 _tМэдээлэл харилцаа
505 _tМэдээлэл харилцааны үйл явц
505 _tЗохион байгуулалт
505 _tМэдээлэл харилцааны менежмент
505 _tХэвлэлийн төлөөлөгч
505 _tОлон нийттэй харилцах алба
505 _tПаблик рилейшнз нь мэдээлэл харилцааны дээд зэргийн нисэх чадвар мөн
505 _tОлон нийтийн харилцааны менежерт тулгардаг асуудлууд
505 _tУлс төрийн менежмент буюу сонгуулийн кампанит ажлын стратеги, төлөвлөлт
505 _tСонгуулийн кампанит ажлын технологи
505 _tОлон нийтийн харилцааны менежерийн өврийн дэвтэрт бичигдэх зүйлс
653 _aМэдээлэл харилцаа
653 _aPR
653 _aНинжжамц
942 _2ddc
_cBK
999 _c4970
_d4970