000 | 02827nam a22003737a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNAG | ||
005 | 20210228040538.0 | ||
008 | 210228b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99929-1-403-3 _c3000 |
||
035 | _a38109 | ||
037 | _fХуучин номуудыг каталогт оруулсан | ||
040 | _cУА | ||
041 | _aMON | ||
042 | _a13441 | ||
043 | _aMN | ||
082 |
_2ДАА _a371 _bЦ 942 |
||
100 | _aЦиен-Ойдов Д. | ||
245 | 0 |
_aБоловсрол сургалт ой тогтоолт _cХян. Д.Доржжав |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_aУБ _b"Урагш-Оргил" ХХК _c2008 |
||
300 |
_a312х. _c21см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aОрчин үеийн боловсрол судлал, сэтгэл судлал, физиологи, залуур зүй, удирдахуйн ухаан гэхчилэн олон олон ШУ-ны туршилт судалгааны үр дүнг өөрсдөө бие даан судалж, өдөр тутмын практик үйл ажиллагаандаа тэр бүхнээр баримжаалах нь юу юунаас гэсэн үндсэн санааг товойлгон гаргахад чиглэсэн юм. | ||
505 |
_aОрчин үеийн боловсрол судлал, сэтгэл судлал, физиологи, залуур зүй, удирдахуйн ухаан гэхчилэн олон олон ШУ-ны туршилт судалгааны үр дүнг өөрсдөө бие даан судалж, өдөр тутмын практик үйл ажиллагаандаа тэр бүхнээр баримжаалах нь юу юунаас гэсэн үндсэн санааг товойлгон гаргахад чиглэсэн юм. _tБоловсролын уламжлалт болон орчин үеийн онолын үзэл баримтлалыг сургалтанд хослуулан хэрэглэх нь |
||
505 | _tДаган сургалтын физиологи, сэтгэл зүй, танин мэдэхүйн үндэс | ||
505 | _tОй тогтоолтын боломжийг даган сургалтанд ашиглах нь | ||
505 | _tОй тогтоолыг сайжруулах арга замууд | ||
505 | _tУдаан хугацааны ой тогтоолт | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aсэтгэл зүй | ||
653 | _aой тогтоолт | ||
653 | _aдаган сургалт | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c6312 _d6312 |