000 02827nam a22003737a 4500
003 MN-UlNAG
005 20210228040538.0
008 210228b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99929-1-403-3
_c3000
035 _a38109
037 _fХуучин номуудыг каталогт оруулсан
040 _cУА
041 _aMON
042 _a13441
043 _aMN
082 _2ДАА
_a371
_bЦ 942
100 _aЦиен-Ойдов Д.
245 0 _aБоловсрол сургалт ой тогтоолт
_cХян. Д.Доржжав
250 _a0
260 _aУБ
_b"Урагш-Оргил" ХХК
_c2008
300 _a312х.
_c21см
490 _v0
500 _aОрчин үеийн боловсрол судлал, сэтгэл судлал, физиологи, залуур зүй, удирдахуйн ухаан гэхчилэн олон олон ШУ-ны туршилт судалгааны үр дүнг өөрсдөө бие даан судалж, өдөр тутмын практик үйл ажиллагаандаа тэр бүхнээр баримжаалах нь юу юунаас гэсэн үндсэн санааг товойлгон гаргахад чиглэсэн юм.
505 _aОрчин үеийн боловсрол судлал, сэтгэл судлал, физиологи, залуур зүй, удирдахуйн ухаан гэхчилэн олон олон ШУ-ны туршилт судалгааны үр дүнг өөрсдөө бие даан судалж, өдөр тутмын практик үйл ажиллагаандаа тэр бүхнээр баримжаалах нь юу юунаас гэсэн үндсэн санааг товойлгон гаргахад чиглэсэн юм.
_tБоловсролын уламжлалт болон орчин үеийн онолын үзэл баримтлалыг сургалтанд хослуулан хэрэглэх нь
505 _tДаган сургалтын физиологи, сэтгэл зүй, танин мэдэхүйн үндэс
505 _tОй тогтоолтын боломжийг даган сургалтанд ашиглах нь
505 _tОй тогтоолыг сайжруулах арга замууд
505 _tУдаан хугацааны ой тогтоолт
653 _aболовсрол
653 _aсэтгэл зүй
653 _aой тогтоолт
653 _aдаган сургалт
942 _2ddc
_cBK
999 _c6312
_d6312