000 | 03317nam a22005057a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNAG | ||
005 | 20240226033802.0 | ||
008 | 22033122005 mp mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9992906294 _c10000 |
||
035 | _a40043 | ||
037 | _fХудалдаж авсан | ||
040 |
_cУдирдлагын академи _aMN-UlNAG _bmon _dMN-UlNAG _erda |
||
041 | _aMON | ||
042 | _a13849 | ||
043 | _aMN | ||
082 |
_2ДАА _a658.4 _bВ53 |
||
100 |
_aГуннар Андерссон ., Лейф Фисен _9317 |
||
245 | 0 |
_aӨөрийгөө болоод хамтран зүтгэгч нөхдөө танин мэдэх нь: суралцагч байгууллагыг хөгжүүлэх манлайлал _cОрчуулагч: Л.Золзаяа; Ц.Самбаллхүндэв |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_aУлаанбаатар _bАдмонпринт ХХК _c2005 |
||
300 | _a224 хуудастай. | ||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 | _v0 | ||
505 | _tМенежмент болоод манлайллын үндэс | ||
505 | _tДэмжлэг үзүүлдэг болон мотивац төрүүлдэг манлайлал | ||
505 | _tТөлөөлүүлэн гүйцэтгүүлэх нь манлайллын гол ур чадвар мөн | ||
505 | _tЖендер болоод манлайлал | ||
505 | _tЦагийн менежмент бол таны цагийг дээд зэргээр нэмэгдүүлэх арга зам мөн | ||
505 | _tЗөрчлийн менежмент нь ажлын гүйцэтгэлийг сайжруулдаг | ||
505 | _tҮйлдэн суралцах үйл явц болон манайллыг хөгжүүлэх нь | ||
505 | _tБайгууллагын өөрчлөлтийн динамик | ||
505 | _tБаг бүрдүүлэх нь | ||
505 | _tСуралцагч байгууллага бол тасралтгүй үргэлжлэн хөгжих арга зам мөн | ||
505 | _tГүйцэтгэлийн менежментийн удирдтгал | ||
505 | _tГүйцэтгэлийн үнэлгээг бодит практик дээр хэрхэн гүйцэтгэх талаар | ||
505 | _tБусдад урам өгч, тэднийг хүлээн зөвшөөрөх тухай | ||
520 | _aМанлайллын талаарх энэхүү сургах бичиг төрийн албыг хашиж байгаа менежер, манлайлагчдын үйл ажиллагаанд урам өгөөд зогсохгүй, хамт олонч, хамтран ажиллах сэтгэлгээ хөгжүүлэх гол эх сурвалж нь болно. | ||
653 | _aМенежмент | ||
653 | _aГүйцэтгэл | ||
653 | _aбайгууллага | ||
700 |
_aБенгт Карлсон; Лейф Клинт; Виржиния Лангбакк; Том Тунелл _9319 |
||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c8133 _d8133 |