Даваадулам С.
Монголын боловсролын тогтолцооны философи шинжилгээ Бэгз Н. - 0 - УБ Арилдал ХХК 2010 - 148 - 0 .
Энэ номонд боловсролын тухай хоорондоо ялгаа бүхий философи ойлголтуудыг харьцуулан авч үзсэний дээр тэдгээрийн тодорхой нийтлэг санааг шингээсэн "боловсрол" хэмээх синтетик ойлголт томьёолж, мөн боловсрол судлал, боловсролын философи хоёрын харьцааны тухай янз бүрийн үзлийг жишин авч үзэх үндсэн дээр өөрийн гэсэн шийдэл, дүгнэлт хийжээ.
0
Энэ номонд боловсролын тухай хоорондоо ялгаа бүхий философи ойлголтуудыг харьцуулан авч үзсэний дээр тэдгээрийн тодорхой нийтлэг санааг шингээсэн "боловсрол" хэмээх синтетик ойлголт томьёолж, мөн боловсрол судлал, боловсролын философи хоёрын харьцааны тухай янз бүрийн үзлийг жишин авч үзэх үндсэн дээр өөрийн гэсэн шийдэл, дүгнэлт хийжээ.
978-99929-978-7-7 8000
Хандив
боловсрол
378'015 / Т-901
Монголын боловсролын тогтолцооны философи шинжилгээ Бэгз Н. - 0 - УБ Арилдал ХХК 2010 - 148 - 0 .
Энэ номонд боловсролын тухай хоорондоо ялгаа бүхий философи ойлголтуудыг харьцуулан авч үзсэний дээр тэдгээрийн тодорхой нийтлэг санааг шингээсэн "боловсрол" хэмээх синтетик ойлголт томьёолж, мөн боловсрол судлал, боловсролын философи хоёрын харьцааны тухай янз бүрийн үзлийг жишин авч үзэх үндсэн дээр өөрийн гэсэн шийдэл, дүгнэлт хийжээ.
0
Энэ номонд боловсролын тухай хоорондоо ялгаа бүхий философи ойлголтуудыг харьцуулан авч үзсэний дээр тэдгээрийн тодорхой нийтлэг санааг шингээсэн "боловсрол" хэмээх синтетик ойлголт томьёолж, мөн боловсрол судлал, боловсролын философи хоёрын харьцааны тухай янз бүрийн үзлийг жишин авч үзэх үндсэн дээр өөрийн гэсэн шийдэл, дүгнэлт хийжээ.
978-99929-978-7-7 8000
Хандив
боловсрол
378'015 / Т-901