W3Schools

Александр Чернев

Стратегийн маркетингийн удирдлага Орчуулсан: Д.Баярмаа, О.Гомбожав, Б.Жаргал, Б.Цолмон, Ж.Энхболд, Э.Одонтамир; - 9 дэхь хэвлэл - Улаанбаатар: Аксим Инк ХХк 2021 - 269 хуудастай. график, схем, зураг 178х230 мм

Ерөнхий хэсэг Маркетингийн стратеги Маркетингийн тактикууд Өсөлтийг удирдах нь Стратегийн маркетингийн ажлын хүснэгтүүд

“Стратегийн Маркетингийн Удирдлага” сурах бичиг нь дэлхийд маркетингийн сургалтаараа алдартай АНУ-ын Northwestern их сургуулийн Келлогийн нэрэмжит менежментийн сургуулийн бизнесийн удирдлагын мастерийн хөтөлбөрт ашиглагддаг. Уг сурах бичиг нь маркетингийг бизнесийн цөмд авчрах стратегийн маркетинг гэсэн ойлголтыг анхлан танилцуулж стратегийн болон тактикийн маркетингийн түлхүүр загваруудыг багтаасан. Уг сурах бичиг нь маркетингийг гүнзгийрүүлэн судлах хүсэлтэй маркетерууд болон бизнес моделио хөгжүүлэх сонирхолтой энтрепренерүүдэд зориулсан болно.

9789919254629 49500

худалдаж авсан

маркетинг маркетингийн удирдлага

658 / Ч-45

Powered by Koha