W3Schools

Stratėgiĭn markyetingiĭn udirdlaga Ulaanbaatar Aksiom Inkh KhKhk

Стратегийн маркетингийн удирдлага Орчуулсан: Д.Баярмаа, О.Гомбожав, Б.Жаргал, Б.Цолмон, Ж.Энхболд, Э.Одонтамир;

Ulaanbaatar Aksiom Inkh KhKhk 2021 By: Александр Чернев | Cerebellum PressLanguage: Монгол Series: Ulaanbaatar Publication details: Ulaanbaatar Aksiom Inkh KhKhk 2021 Publication details: Улаанбаатар: Аксим Инк ХХк 2021Edition: Ulaanbaatar Aksiom Inkh KhKhk Edition: 9 дэхь хэвлэлDescription: Ulaanbaatar Aksiom Inkh KhKhk 2021 Description: 269 хуудастай. график, схем, зураг 178х230 ммContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789919254629Other title: Ulaanbaatar Aksiom Inkh KhKhk Uniform titles: Ulaanbaatar Subject(s): маркетинг | маркетингийн удирдлагаDDC classification: 658
Contents:
Ерөнхий хэсэг
Маркетингийн стратеги
Маркетингийн тактикууд
Өсөлтийг удирдах нь
Стратегийн маркетингийн ажлын хүснэгтүүд
Summary: “Стратегийн Маркетингийн Удирдлага” сурах бичиг нь дэлхийд маркетингийн сургалтаараа алдартай АНУ-ын Northwestern их сургуулийн Келлогийн нэрэмжит менежментийн сургуулийн бизнесийн удирдлагын мастерийн хөтөлбөрт ашиглагддаг. Уг сурах бичиг нь маркетингийг бизнесийн цөмд авчрах стратегийн маркетинг гэсэн ойлголтыг анхлан танилцуулж стратегийн болон тактикийн маркетингийн түлхүүр загваруудыг багтаасан. Уг сурах бичиг нь маркетингийг гүнзгийрүүлэн судлах хүсэлтэй маркетерууд болон бизнес моделио хөгжүүлэх сонирхолтой энтрепренерүүдэд зориулсан болно.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658 Ч45 (Browse shelf (Opens below)) 22127 Available M22127
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658 Ч45 (Browse shelf (Opens below)) 22128 Available M22128
Total holds: 0

Ерөнхий хэсэг

Маркетингийн стратеги

Маркетингийн тактикууд

Өсөлтийг удирдах нь

Стратегийн маркетингийн ажлын хүснэгтүүд

“Стратегийн Маркетингийн Удирдлага” сурах бичиг нь дэлхийд маркетингийн сургалтаараа алдартай АНУ-ын Northwestern их сургуулийн Келлогийн нэрэмжит менежментийн сургуулийн бизнесийн удирдлагын мастерийн хөтөлбөрт ашиглагддаг. Уг сурах бичиг нь маркетингийг бизнесийн цөмд авчрах стратегийн маркетинг гэсэн ойлголтыг анхлан танилцуулж стратегийн болон тактикийн маркетингийн түлхүүр загваруудыг багтаасан. Уг сурах бичиг нь маркетингийг гүнзгийрүүлэн судлах хүсэлтэй маркетерууд болон бизнес моделио хөгжүүлэх сонирхолтой энтрепренерүүдэд зориулсан болно.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha