W3Schools

Маркетингийн удирдлага, стратеги (Record no. 20926)

000 -LEADER
Удирдлага 02715nam a22003017a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
Марк бичлэг 201228201228b ||||| |||| 00| 0 eng d
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER
ISBN 976-99962-2-422-5
Номын анхны үнэ 18000
035 ## - SYSTEM CONTROL NUMBER
System control number 54568
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION
Ямар журмаар авсан Худалдаж авсан
040 ## - CATALOGING SOURCE
Байгууллагын нэр УА
041 ## - LANGUAGE CODE
Хэл Монгол
042 ## - AUTHENTICATION CODE
Бүртгэлийн код 17456
043 ## - GEOGRAPHIC AREA CODE
Улсын код MN
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Edition number ДАА
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Ангилалын дугаар 658.8
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Зохиогчийн 3 тэмдэгт Б-755
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Толгой гарчиг Бурмаа Л.
245 #0 - TITLE STATEMENT
Үндсэн гарчиг Маркетингийн удирдлага, стратеги
Оролцогчдын тухай мэдээ Отгонсүрэн Я.
250 ## - EDITION STATEMENT
Дахин хэвлэлтийн мэдээ 0
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC.
Хэвлэсэн газар УБ
Хэвлэлийн газар Соёмбо принтинг
Хэвлэсэн он 2013
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Хуудасны дугаар 281
490 ## - SERIES STATEMENT
Ботийн дугаар 0
500 ## - GENERAL NOTE
Товч тайлбар Уг сурах бичиг нь маркетингийн удирдлага ба стратегийн онолын олон чухал асуудлууд тухайлбал, маркетингийн төлөвлөлт ба хяналт, орчны шинжилгээ, шинжилгээний аргууд, маркетингийн иж бүрдлийн стратегиуд, олон улсын болон үйлчилгээний маркетинг, стратегийн маркетингийн зарим асуудлуудын талаар нэлээд цэгцтэй оруулж өгснөөс гадна маркетеруудад шийдвэр гаргахад жишээ болохуйц кэйсүүдийг багтаасан бөгөөд 6 үндсэн хэсэг, 21 бүлгийн бүтэцтэй бүтээл юм.
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE
Тайлбар 0
520 ## - SUMMARY, ETC.
Номын зориулалт Уг сурах бичиг нь маркетингийн удирдлага ба стратегийн онолын олон чухал асуудлууд тухайлбал, маркетингийн төлөвлөлт ба хяналт, орчны шинжилгээ, шинжилгээний аргууд, маркетингийн иж бүрдлийн стратегиуд, олон улсын болон үйлчилгээний маркетинг, стратегийн маркетингийн зарим асуудлуудын талаар нэлээд цэгцтэй оруулж өгснөөс гадна маркетеруудад шийдвэр гаргахад жишээ болохуйц кэйсүүдийг багтаасан бөгөөд 6 үндсэн хэсэг, 21 бүлгийн бүтэцтэй бүтээл юм.
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Түлхүүр үг маркетингийн удирдлага төлөвлөлт
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Тавиурын заалт ангилал
Материалын төрөл Ном, сурах бичиг
Holdings
Withdrawn status Lost status Damaged status Not for loan Permanent Location Current Location Shelving location Date acquired Cost, normal purchase price Inventory number Total Checkouts Total Renewals Full call number Barcode Date last seen Date last checked out Price effective from Koha item type
        Удирдлагын академи Удирдлагын академи Уншлагын танхим 12/28/2020 18000.00 17457 8 1 658.8 Б-755 54568-1-2 05/02/2024 04/29/2024 12/28/2020 Ном, сурах бичиг
        Удирдлагын академи Удирдлагын академи Уншлагын танхим 12/28/2020 18000.00 17458 9 4 658.8 Б-755 54568-2-2 04/18/2024 04/11/2024 12/28/2020 Ном, сурах бичиг

Powered by Koha