Маркетингийн удирдлага, стратеги Отгонсүрэн Я.
Language: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ Соёмбо принтинг 2013Edition: 0Description: 281ISBN: 976-99962-2-422-5 Subject(s): маркетингийн удирдлага төлөвлөлтDDC classification: | 658.8 |Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658.8 Б-755 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 54568-1-2 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658.8 Б-755 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 54568-2-2 |
Уг сурах бичиг нь маркетингийн удирдлага ба стратегийн онолын олон чухал асуудлууд тухайлбал, маркетингийн төлөвлөлт ба хяналт, орчны шинжилгээ, шинжилгээний аргууд, маркетингийн иж бүрдлийн стратегиуд, олон улсын болон үйлчилгээний маркетинг, стратегийн маркетингийн зарим асуудлуудын талаар нэлээд цэгцтэй оруулж өгснөөс гадна маркетеруудад шийдвэр гаргахад жишээ болохуйц кэйсүүдийг багтаасан бөгөөд 6 үндсэн хэсэг, 21 бүлгийн бүтэцтэй бүтээл юм.
0
Уг сурах бичиг нь маркетингийн удирдлага ба стратегийн онолын олон чухал асуудлууд тухайлбал, маркетингийн төлөвлөлт ба хяналт, орчны шинжилгээ, шинжилгээний аргууд, маркетингийн иж бүрдлийн стратегиуд, олон улсын болон үйлчилгээний маркетинг, стратегийн маркетингийн зарим асуудлуудын талаар нэлээд цэгцтэй оруулж өгснөөс гадна маркетеруудад шийдвэр гаргахад жишээ болохуйц кэйсүүдийг багтаасан бөгөөд 6 үндсэн хэсэг, 21 бүлгийн бүтэцтэй бүтээл юм.
There are no comments on this title.