Даяарчлалын үзэл санаа ба брэндийг сурталчлах
Language: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ "Артсофт" хэвлэлийн компани 2016Edition: 0Description: 82ISBN: 0Subject(s): даяарчлалын үзэл санааDDC classification: | 659 |Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 659 Н-294 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 57633-1-1 |
Browsing Удирдлагын академи shelves, Shelving location: Уншлагын танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
Энэхүү номондоо брэнд бүтээгдэхүүнийг сэтгүүл зүйн талаас судалснаараа брэнд рекламын өнөөгийн байдалд дүн шинжилгээ хийх, брэнд бүтээгдэхүүн хэрхэн яаж ямар арга замаар олон нийтэд нөлөөлж буй эсэхийг тодорхойлох, брэнд бүтээгдэхүүний реклам сурталчилгааны өнөөгийн байдал, тулгмдсан асуудлыг илрүүлэн гаргаж ирэхийг зорьсон явдал юм.
0
Энэхүү номондоо брэнд бүтээгдэхүүнийг сэтгүүл зүйн талаас судалснаараа брэнд рекламын өнөөгийн байдалд дүн шинжилгээ хийх, брэнд бүтээгдэхүүн хэрхэн яаж ямар арга замаар олон нийтэд нөлөөлж буй эсэхийг тодорхойлох, брэнд бүтээгдэхүүний реклам сурталчилгааны өнөөгийн байдал, тулгмдсан асуудлыг илрүүлэн гаргаж ирэхийг зорьсон явдал юм.
There are no comments on this title.